Mulla vuotaa nenä joka aamu, mutta ei
Ole nuha? Muuten ei vuoda koko päivänä. Aamulla olen herättyäni usein esim. Parilla sängyssä ja nenä vuotaa, nipistän monta kertaa. Mikähän amunuha?
Kommentit (7)
Pölyallergisella pojallani on tuollaisia oireita, aamuisin pahimmillaan, eli varmaan vuodevaatteita olisi taas syytä vaihtaa. Oireilee vähemmän kun on siistiä. Myös tyynyyn kannattaa kiinnittää huomiota, sekä patjaan. Jotain allergista se luultavasti on.
Padilla
Niistän
Aamunuha
Ps. Kaikki nämä ei olleet omia kirjoitusmokia, kone päättää itse, mitä haluaa näyttää.
Mulla oli samanlaisia ongelmia, vaihdoin petivaatteet allergiaystävällisiksi. Ja helpotti. Mullakin tää tabletti ottaa joskus ylivallangaton..Hih.
Mun lapsella vuotaa aina 2 h aamuisin.
Petivaatteissa on jotain, mikä ei sovi sulle. Ehkä niistä irtoaa jotain pölyä itsestään esim huonolaatuiset kuidut tai untuvavuoddwvaatteet, tai ne ovat vanhoja ja niihin on kertynyt pölyä. Jos sulla ei ole käytössä vanhat petivaatteet, ennen niiden vaihtamista kokeilisin itse kuitenkin pyykinpesuaineen vaihtamista. Väärä pesuaine aiheuttaa mulle nuhaa ja kirveleviä silmiä. Ja olethan ylipäätään pessyt tyynysi ja peittosi?
Tiettymakkarissa voi olla jotain muutakin epåsopivaa. Vaikka villakoiria sängyn alla.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 07:31"]Ole nuha? Muuten ei vuoda koko päivänä. Aamulla olen herättyäni usein esim. Parilla sängyssä ja nenä vuotaa, nipistän monta kertaa. Mikähän amunuha?
[/quote]
Tä?
Parilla sängyssä?
Nipistät monta kertaa?
Wtf?