Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen järkyttynyt. Mies ei tiennyt...

Vierailija
10.08.2015 |

Mies ei tiennyt minkä pituinen on yksi metri. Siis ihan 27-vuotias aikuinen mies pitäisi olla. Seisoin vessassa käsienpesulla niin hän käveli taakseni tiedustelemaan, että "Eikös metri oo tämän verran?" ja näytti käsien välillään noin 45cm leveyttä. Katsoin häntä mykkänä järkytyksestä, kävelin viereiselle kaapille ottamaan mittanauhan käteeni ja levitin siitä millilleen tasan 100cm hänen silmiensä eteen.

Sitten vielä samainen mies luuli mm. että naisen orgasmi on se, kun sen lonkka menee lukkoon/kramppaa. Mies nimittäin lopetti useampana kertana hyväilyni kesken kun minulla välillä lonkka lukkiutui hieman kivuliasti (kuten aika usein meillä naisilla kun juuri ennen orgasmia tekee mieli levittää haarat niin auki kuin mahdollista). Kysyin sitten myöhemmin joskus syytä, että miksi hän lopettaa aina kesken. Ja mies siihen: "Siis..etkö sä oo saanu koskaan!?"
Johon minä: "No en. Kun sinähän lopetat aina kesken.."
Mies: "No mä oon luullu että sä oot saanu kun sun jalka tai se lonkka on aina krampannu...ainakin mulle on sanottu että se on orgasmin merkki. Ilmeisesti mulle onkin siis valehdeltu aikaisemmissa suhteissa..!" :'D Ei siinä voinut olla kuin mykkänä ja tuijottaa että mi-tä ih-met-tä..?? Jatkoa samaiseen keskustelutuokioon mieheltä:
"Ja mistä sinustakin aina tietää haluatko sä sitä vai et kun haarat välillä aukee ja menee kiinni...aukee taas ja kohta menee kiinni. Leviää taas ihan levälleen ja kohta sulkeutuu taas.." No LIIKEHDIN paikallani, herraisä sentään, koska se _tuntuu_hyvältä_ silloinkin kun on itse vain saavana osapuolena. Lantiotaan voi liikuttaa ja jalkojen eri asennon muutoksilla voi koko ajan vaikuttaa tuntemukseen siitä mitä toinen tekee. Miten helkkarissa kukaan voi toisen haarojen liikehdinnästä kuvitella että se on merkki että: "haluan..en haluakaan..haluan..en halua." :"D Vai olenko ymmärtänyt jotakin väärin, ja että naisen kuuluisi saavana osapuolena maata hiljaa kuin kuollut lahna ja liikkumatta? Missä tynnyrissä tuota miestä on kasvatettu? Nämä olivat siis vain se jäävuoren huippu kaikista miehen älyttömistä möläytyksistä tai käsityksistä.

Onko kenenkään mies yhtä uuno, vai olenko löytänyt jotenkin älyllisesti poikkeavan yksilön ja pitäisikö se laittaa kiertoon?

N26

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi kokeile rohkeasti suomalaista miestä.

Vierailija
2/10 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 02:47"]Seuraavaksi kokeile rohkeasti suomalaista miestä.
[/quote]

Ihan suomalainen se on tämäkin mies.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan....amis. Vaihda akateemiseen niin elämä hymyilee.

Vierailija
4/10 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
5/10 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida edes paljoa kierrätysarvoa olla romullasi.

Vierailija
6/10 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wtf: "...kuten aika usein meillä naisilla kun juuri ennen orgasmia tekee mieli levittää haarat niin auki kuin mahdollista"  Enpä oo ennen kuullut, ja olen nainen!!!!

Vierailija
7/10 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hämmentävää settiä. En kyllä välttämättä jaksaisi tuollaisia juttuja kovin usein.

Vierailija
8/10 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiin kannattaa tutustua pidempään ja syvällisesti ennen mahdollisen seksisuhteen aloittamista. Ei sitten tule otettua sikaa säkissä...

Vierailija
9/10 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 03:01"]

Ihmisiin kannattaa tutustua pidempään ja syvällisesti ennen mahdollisen seksisuhteen aloittamista. Ei sitten tule otettua sikaa säkissä...

[/quote]

Seksisuhteesta pääsee aika helposti eroon. Toista se on seurustelusuhteessa kun on syvempiä tunteita.

Vierailija
10/10 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 03:03"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 03:01"]

[/quote]

Seksisuhteesta pääsee aika helposti eroon. Toista se on seurustelusuhteessa kun on syvempiä tunteita.

[/quote

Kannattaa tutustua hyvin myös ennen seurustelusuhteeseen ryhtymistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme