Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita Kardashian faneja?

Vierailija
09.08.2015 |

Jos löytyy muitakin ap:n lisäksi, voidaan täällä keskustella Kardashian-Jenner perheestä. Ketä on teiän suosikit? Kendall on kaunis toisin kun Kylie, joka on leikelty pilalle, raukka ei vielä edes 18 vuotias. Äiti Kris on hauska tapaus ja Bruce vaikuttaa ihan mielettömältä isältä sekä biologisille 6 lapselleen, että isäpuolena Kimille, Kourtneylle, Khloelle ja Robille.

Kommentit (369)

Vierailija
221/369 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Kanyen kosinta oli kyllä ihana ja vaikuttava. Huomasi että molemmat olivat liikuttuneita. Siinähän tosin ärsytti se äiti-Krisin hössötys ja tunkeminen mukaan.

Vierailija
222/369 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko Kardashianin porukka on rikasta roskajoukkoa, jonka elämää pakkosyötetään tyhmille ihmisille, etteivät nämä vaan alkaisi ajatella omilla aivoillaan ja haluaisi muutosta nykyiseen talousjärjestelmään.

https://www.google.com/search?q=when+you+bring+up+a+real+world+issue&biw=1760&bih=900&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMI7YrP-pOexwIVgg4sCh2Mug9y#imgrc=sDtaYUuSJxaH3M%3A

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/369 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 19:11"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 20:13"]

Mä ihailen tuollaisia isoja perheitä, jonka jäsenillä on läheiset välit keskenään. Ihana klaani! Olisipa mullakin noin läheiset välit lapsiin, kun olen keski-ikäinen.

Mäkin olen saanut Kimistä sarjan perusteella paljon positiivisemman ja inhimillisemmän kuvan. Ja vaikka he ovat rikkaita ja etuoikeutettuja, he ovat kuitenkin jotenkin niin tavallisia ja tavallisten ihmisten ongelmat omaavia. Esimerkiksi Kimin esiintymiskammo, psoriasis, Kendallin ujous ja akne, Krisin virtsankarkailuongelmat, Robin masennus ja kyvyttömyys ottaa vastuuta omasta elämästään jne.

Kourtney on usein ärsyttävän sarkastinen ja piikittelevä. Välillä mua häiritsee, miten huonosti ja epäkunnoittavasti äitiään kohtelee, kuin olisi itse vasta teini. Kim on aivan erilainen, lämmin, sydämellinen ja hyväksyvä läheisilleen.

Ainoa, mikä perheessä häiritsee on nuo jatkuvat kauneusleikkaukset. Kauniita olisivat ilmankin niitä, mutta välillä näyttää, kuin koko kauneus arvona olisi mennyt perheessä jo vähän överiksi.

[/quote]

Katselin tämän ketjun innoittamana lisää uudempia jaksoja YouTubesta. Sieltä löytyi sellainen jakso, jossa Bruce selvitti tytöilleen tätä sukupuolenvaihdosleikkaustaan. Ja oli kyllä koskettava jakso. Nenäliinan kanssa katsoin. Niin paljon tuo leikkaus satutti läheisiä. He näyttävät rakastavan ja kunnioittavan niin paljon Brucea ja halusivat tukea tätä päätöksessään. Silti asia oli vaikea, hämmentävä ja herätti monenlaisia tunteita. Ja moni näytti surevan sitä, että tavallaan he joutuivat hyvästelemään Brucen ja luopumaan siitä henkilöstä, joka heidän elämässään oli monta vuotta ollut.

Kardashian fanit, KATSOKAA!
[/quote]

Mikä kausi ja jakso? Itse laahaan Suomen tahtia

Vierailija
224/369 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:58"]

Mä tykkään Scottista, vaikka moni varmaan vihaa sitä :D

[/quote]

Se on semmoinen hienohelma mutta hauska :D Kourtney vaikutta Scottin rinnalla kamalalta hapannaamalta. Scott on ääliö vain kännissä.

Vierailija
225/369 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 12:03"]

Se Kanyen kosinta oli kyllä ihana ja vaikuttava. Huomasi että molemmat olivat liikuttuneita. Siinähän tosin ärsytti se äiti-Krisin hössötys ja tunkeminen mukaan.

[/quote]

Tarkoittanet Krisiä? Kanye ei ole vielä tullut sarjaan :D

Vierailija
227/369 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:35"]

Kendall oli viime viikolla näytetyssä jaksossa tosi fiksu ja symppis.

[/quote]

Kendall ja Khloe poseerasivat tiikerinpennun kanssa ja siltä tikrulta oli viety kynnet ja hampaat. Todella symppis joo.

Vierailija
228/369 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 13:52"]

Onko se Khloen isä sama kuin muilla? Minulle jäi kuva että itse epäilee ettei ole :( Ja Kris vaan hömpötti siitä testistä. Aika ikävään tilanteeseen lapsensa laittoi.

[/quote]

Ei ole. On eri isä kuin Kimillä ja Khloella. 

Vierailija
229/369 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scott on ihan lemppari! Noi muut on jotenkin niin kireetä porukkaa.

Vierailija
230/369 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 23:40"]Scott on ihan lemppari! Noi muut on jotenkin niin kireetä porukkaa.
[/quote]

Scott ON ihana! Jos alkoholismin ottaisi pois niin kelpaisi ihan koska vain minulle luonteen ja ulkonäön puolesta :)

Vierailija
231/369 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 23:46"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 23:40"]Scott on ihan lemppari! Noi muut on jotenkin niin kireetä porukkaa.
[/quote]

Scott ON ihana! Jos alkoholismin ottaisi pois niin kelpaisi ihan koska vain minulle luonteen ja ulkonäön puolesta :)
[/quote]
Niin mullekin! <3

Vierailija
232/369 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 00:05"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 23:46"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 23:40"]Scott on ihan lemppari! Noi muut on jotenkin niin kireetä porukkaa.
[/quote]

[/quote]
Niin mullekin! <3
[/quote]

Ja mulle! :D

Vierailija
233/369 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 10:31"]

Mä en jaksais yhtään sellasta nalkuttamista mitä Kourtney harrastaa. Tosiaan tuntuu että ei oo kun negatiivistä sanomista. Muutenkin koko se sekoilu ennen matkalle lähtöä oli raivostuttavaa katsottavaa. Jos on raskaana eikä huvita lähteä niin fine mut miks piti pilata matka muiltakin. Ei uskois että se noista sisaruksista vanhin.

[/quote]

Niin samaa mieltä, kamalan negatiivinen narisija jaksosta toiseen ja pahenee vain! Scott haluaa naimisiin kun heillä lapsiakin ja näinollen tulla viralliseksi osaksi tätä koko perhettä, ja tämä vaan kiukuttelee ja haluaa pitää miehen varpaillaan, ihan kuin yrittäisi sillä hallita häntä että on vapaa siirtymään muihin miehiin heti jos siltä tuntuu. Kourtney näyttää olevan onnellinen vain silloin kuin saa vihoitella muille ihmisille, painostaa ja pitää yllä jotain ihme kaunaa.

Vierailija
234/369 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Kourtney ollut samanlainen valittaja jo siinä Filthy Rich Cattle Drive-sarjassa vuodelta 2005 jossa rikkaiden perheiden pennut pistettiin ajamaan karjaa maatilalla ja sotkemaan merkkivaatteensa? Kourtney taisi olla K-perheen ensimmäinen hlö joka mukana jonkin tyyppisessä tositeeveessä.

Vierailija
235/369 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 16:33"]

Kendall täysin hemmoteltu lapsi. Huomasi siinä kun ei inssistä päässyt läpi ja tuli itkupotkuraivari ja kauhea valitus ettö "dad doesn't understand what i'm going through!". Siinä huomasi että kaiken on ana jotenkin rahalla saanut läpi. 

[/quote]

Se oli kuvitellut että inssi on helppo nakki ja oli valmistautunut jo ajelemaan autollaan pitkin kaupunkia kavereiden kanssa, niin murtui sitten noin pahasti kun reputti. Nimittäin todella harva Jenkeissä reputtaa inssin ja kirjalliset, tunsi varmaan olonsa luuseriksi :D Minun suomalaiset au-pairina olleet kaveritkin ovat saaneet ajokortin siellä ihan ensiheittämällä, sanovat että suomalainen inssi ja kirjalliset on 1000 kertaa vaativammat.

Vierailija
236/369 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 18:45"]

Kourtney 152cm Kim 159cm Khloe 177cm Kendall 179cm Kylie 168cm

[/quote]

Kim oli joskus muutama vuosi sitten vielä 155cm mutta ilmeisesti kasvanut vähän? ;)

Vierailija
237/369 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Bruce tekee työkseen?

Vierailija
238/369 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan telkusta vasta 7. kauden jaksoja, mutta katsoinpa huvikseni sen ketjussa linkatun 10. kauden 1. jakson (aion kyllä katsoa muut jaksot ihan järjestyksessä).

Olipa jännä huomata miten 10. kaudella Kimin kasvot oli hieman muuttuneet (ja peppu taas suurentunut), samoin Krisin kasvot oli superhoikat/kireät, Kylie oli tietysti ihan eri näköinen, Scottilla oli komee parta ja Brucella tosi pitkät hiukset. Ja Lamar oli poissa, nyyh. Kourtney oli oikeastaan ainoa, joka näytti lähes tismalleen samalta.

Ihana palata nyt taas takaisin sinne 7. kauteen, jossa kaikki on jotenkin kivempaa, tutumpaa ja turvallista..:D

Vierailija
239/369 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, Scotthan on siis päihderiippuvainen, saanut kokaiinistakin yliannostuksen, eikä nykyään taida mennä kovin hyvin. Eli ihan en ottaisi.

Vierailija
240/369 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin I Am Cait-sarjan neljä ekaa jaksoa Jenkeissä. Bruce/Cait joutuu elellä eristetyssä talossaan Losin rannikolla, alueella jossa ei muita taloja näy, koska paparazzit jahtaa ja kyttää. Ollut eristyksissä sen jälkeen kun Vanity Fairin artikkeli tuli julki eli kuukausia. Jotenkin ihan reppanana, koska on vasta nyt löytämässä itseään ja naiseuttaan mutta joutuu tehdä sen piilossa ja pohtia mitä muu perhe ja vanhat kaverit ajattelee.

Tähän mennessä Kim on käynyt tuolla Caitin luona 3 kertaa, kerran Kanyen kanssa.

Kylie kävi tuomassa jotain sinisiä hiusjatkeita kuvauksia varten, oli vaivautunut eikä viipynyt kauan.

Khloe raivostui koska kuvitteli että Cait halusi vahingoittaa heidän äitiään sillä artikkelilla, ja lähetti vihaisia tekstareita Caitille, lopulta Cait joutui lähteä toiselle puolelle kaupunkia Khloea tapaamaan ja he sopivat asian. Khloe kertoi että Kendall otti asian todella henkilökohtaisesti ja oli erittäin surullinen ja järkyttynyt koska oli kuvitellut että kun isänsä oli sanonut elämässään olleen häiriötekijöitä, että hän on se kyseinen häiriötekijä vaikka Bruce/Cait tarkoitti sillä aivan muuta eli aiempaa elämäntilannetta, eikä lapsiaan. Tämä todistaa sen että Kendall on tosi herkkä nuori nainen oikeastikin, eikä vaan näyttele ujoa ja helposti vetäytyvää.

Scott kävi tapaamassa Caitia viime jaksossa tuolla eristyksessä olevassa kodissa, hän oli todella mukava ja avoin, ja ennen kaikkea kannustava ja kaikin puolin ihana Caitille. Kourtneystä Cait ei ollut kuullut edelleenkään mitään, Kourt ei siis ilmeisesti hyväksynyt tuota että lastena vaaripuolesta tulikin nainen. Ihme itsekäs narisija-hapannaama!

Transuyhdistys ei meinaa hyväksyä Caitia koska heidän mielestään Cait on päässyt liian helpolla ja ollut liian etuoikeutettu, ja moni näistä miehistä joista tullut naisia, on joutuneet olla seksityöläisinä ja heitä on pahoinpidelty. Joten ei Bruce/Caitilla mitään helppoa silti ole yleisen hyväksynnän suhteen, vaikka näyttävä nainen ja julkkis onkin.