Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kodin säilytystilojen uudelleen organisointi!

Vierailija
09.08.2015 |

Olen lähes epätoivoinen kotimme tavaroiden suhteen. Remontin myötä päätin käydä kaikki tavarat läpi ja etsiä niille loogisen säilytyspaikan. Samalla karsin tavaroita niin paljon kuin pystyn. Karsimisesta huolimatta tavaramäärä on melkoisen iso. Omat vaatteeni, miehen vaatteet ja lasten vaatteet on nyt läpikäytynä, yhteensä neljä jätesäkillistä meni kiertoon. Astiat ja keittiötavarat on myös käyty läpi. Mutta mutta, ongelmia on valokuvien, lasten piirustusten, maljakoiden, verhojen, pöytäliinojen, kenkien, urheiluvälineiden, askartelutarvikkeiden, vanhojen lp-levyjen, korujen yms kanssa, mä en tiedä mihin mä tään kaiken laitan, apua! Mä hukun!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokuvat albumiin, jos niitä ei ole niin ostat. Lasten piirustuksille ja muille muistoräpellyksillä mulla on vaatehuoneessa 1 muovilaatikko/ipana. Sinne on sovittava. Lapsilla itsellään on muovitaskut joissa saavat säilöä tärkeimmät, suurin osa menee siis kylmästi roskiin. Maljakoita riittää yksi, loput huitsin helkuttiin. Verhot roikkuu ikkunassa, ja ne riittää. Pöytäliinoja riittää kaksi, ja sen joka ei ole pöydällä juuri nyt voit säilyttää vaikka vaatekaapissa. Kenkiä karsitaan, ja koska niitä silti jää kamalasti niin joku laatikkoratkaisu niille jotka ei ole aktiivikäytössä. Vaikka jokaiselle omaan vaatekaappiin yhdelle hyllylle. Urheiluvälineet varastoon tai niille on saatava kaappitilaa. Seinään koukkuja kypärille. Askarteluvälineille rajataan muovilaatikko, itse säilytän keittiön yläkaapissa. Vanhat lp-levyt kannattaisi varmaan myydä, mutta ilmeisesti niillä on tunnearvoa joten laatikossa johonkin mahdollisimman peränurkkaan vaatehuoneessa tmv. Korut korurasiaan.

Kyllä se siitä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan