Mitä teidän lapset laittaa ekana päivänä kouluun?
Meillä chinot, Vans sinivihreä paita, valkoset sukat ja valkoinen huppari ja valkoset converset. Menee 3 luokalle. Reppukin on conversen, se on ruskea.
Kommentit (50)
Miksi farkut kesällä? Mä laitan ekaluokkalaiselle collegehousut, lyhyen tai pitkähihasen paidan ja hupparin. Näillä mennään. Meillä ei oo tarvetta elvistellä vaatteilla. O_o
Meillä tyttö aloittaa koulutaipaleensa. On suunnitellut jo pari viikkoa, että mitä haluaa laittaa päälle ekana koulupäivänä vaikka ei normaalisti juurikaan stressaa pukeutumisesta :D Päälle todennäköisesti vaaleat farkkuleggingsit, musta pitkähihainen t-paita ja converse-tyyppiset tennarit. Kuulemma haluaa toiseen jalkaan toisen värisen kuin toiseen, tyyliin Robin.
Farkut ja paita ovat uusia, koulua varten hankittuja. Tyyli on sama kuin eskarissakin.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:14"]Ekalle menevä poika varmaan farkut, hupparin ja tennarit.
[/quote] miksi tätäkin pitää alapeukuttaa? Onko näissä vaatteissa joku vika?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:19"]
Miksi farkut kesällä? Mä laitan ekaluokkalaiselle collegehousut, lyhyen tai pitkähihasen paidan ja hupparin. Näillä mennään. Meillä ei oo tarvetta elvistellä vaatteilla. O_o
[/quote]
Ei kai farkut ole mitään elvistelyä o_O ei kaikki lapset tykkää collegehousuista.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:19"]Miksi farkut kesällä? Mä laitan ekaluokkalaiselle collegehousut, lyhyen tai pitkähihasen paidan ja hupparin. Näillä mennään. Meillä ei oo tarvetta elvistellä vaatteilla. O_o
[/quote]
Koska kävelee kouluun ja college-housuilla tulisi vilu, jos sataa. Jos aurinkoista, mieluummin verkkarit.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:19"]Miksi farkut kesällä? Mä laitan ekaluokkalaiselle collegehousut, lyhyen tai pitkähihasen paidan ja hupparin. Näillä mennään. Meillä ei oo tarvetta elvistellä vaatteilla. O_o
[/quote]
Ei meilläkään ole tarvetta elvistellä. Converse vaan sattuu olemaan kiva merkki, ja on kivannäköisiä vaatteita. Ap
[/quote] En käytä minkään ikäisellä collegehousuja ulkona, koska likaantuvat heti kamalan näköiseksi. Sitä paitsi ohuet, pehmeät farkut on paljon viileämmät.
Jaa a, ei hajuakaan.
Jos sää on lämmin niin sitten varmaan jotkut shortsit, t-paidan ja sandaalit. Muussa tapauksessa kait kollarit, t-paidan ja hupparin.
Kyseessä kolmannelle menevä poika.
Laittaa Hollisterin farkut, Palladiumin kengät ja henkkamaukan paidan. Reppu Herschelin mintunvihreä ruiskeine yksityiskohtineen.
Mun lapsi taitaa laittaa farkut ja tpaidan ja menee Meilahteen yliopistoon.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:27"]Laittaa Hollisterin farkut, Palladiumin kengät ja henkkamaukan paidan. Reppu Herschelin mintunvihreä ruiskeine yksityiskohtineen.
[/quote]
Minkälaisia nämä ruiske- yksityiskohdat ovat? Ihan mielenkiinnosta vaan.. Paskaroiskeita? :D
Tyttö, menee tokalle: Patachoun harmaa-punainen tartaanimekko, Oscar & Valentinen harmaa kashmirvillatakki, punainen hiuspanta, Gantin vaaleanpunaiset nilkkasukat, punaiset Converset, Dakinen Capitol Sherwood -reppu
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:32"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:27"]Laittaa Hollisterin farkut, Palladiumin kengät ja henkkamaukan paidan. Reppu Herschelin mintunvihreä ruiskeine yksityiskohtineen.
[/quote]
Minkälaisia nämä ruiske- yksityiskohdat ovat? Ihan mielenkiinnosta vaan.. Paskaroiskeita? :D
[/quote]
Hahhahhaa tarkoitik ruskeine.
Tummat farkkulegginssit, tennarit ja suosikkitrikoopaitansa jossa on sitruuna. Itse on valkannut:)
Ekalle meen ja ajattelin, että sortsit+t-paita olisi hyvä yhdistelmä. Luvattu +23 lämmintä tiistaille.
Mä niin näen mistä kiusaaminen ja toisten dissaaminen saa alkunsa.
Vanhempi menee ysiluokalle ja on suunnitellut jo innoissaan pikkusiskon (kuutosluokkalainen) kanssa, mitä laittavat päälleen.
Vanhempi aikoo laittaa käärityt farkut, kukkakuvioisen liehuvan paidan ja neuleen, sekä converset.
Pikkusisko neulemekon, balleriinat ja neuleen. Esittelivät meille vanhemmille oikein innoissaan :)
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:21"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:14"]Ekalle menevä poika varmaan farkut, hupparin ja tennarit. [/quote] miksi tätäkin pitää alapeukuttaa? Onko näissä vaatteissa joku vika?
[/quote]
Ehkäpä siksi, kun on HELLE :)
huppareissa ja pitkähihasissa läkähtyy
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 23:10"]
Jos sää pysyy näin lämpimänä ja aurinkoisena niin joku hihaton hellemekko ja capripituiset leggarit. Ja kyseessä tokaluokkalainen.
[/quote]
Sama meillä.