Tajunnan hämärtyminen/ pyörrytys ulkoillessa
Muutamana päivänä ulkona kävellessä tullut joku ihme kohtaus. Tuntuu, että silmissä sumenee ja taju lähtee. Kaikkein pelottavinta, kun tuo kohtaus iskee ihan yllättäen ilman ennakkovaroitusta. Mistähän voi johtua?
Pelottaa lähteä kauppaankin, kun ei tiedä milloin iskee.
Ei oo ollu flunssaa eikä muutakaan, mikä voisi selittää.
Kommentit (17)
Entä kirkas ilma, heijastukset ja silmät? Onko aurinkolasit.
Ennen ulkoilua olen kyllä syönyt, joten tuskin verensokeri(?)
Kofeiinia en käytä, mutta suola-arvot on hitusen matalalla olleet. Verenpainetta itsekin pohdin...
Rokotteet oon kyllä ottanut, mutta niistäkin on jo aikaa...
Meneekö niskat jumiin tai toisinpäin eli "avautuuko" lihasjumit ja yhtäkkiä saatkin happea? Huom! En ole lääkäri.
Sinulla on COVID-19! Itsellä oli ihan samat oireet. Ei yskää, ei nuhaa,mei muuta kuin juuri nuo oireet. Koetappa tehdä vähän raskaampia hommia kuten lumitöitä -> ei onnistu. Se tauti on sinulla keuhkoissa ja hapen saanti heikkoa. Käy testissä äläkä liiku, pysy kotoja ja lepää. Tuo kesti minulla 3 viikkoa ja luevempiä oireita onnedelleen 2kk:n jälkeen.
Verenpaine laskee nopeasti. Jännitä alavartalon lihaksia saadaksesi verenpaineen nousemaan.
Sellasta se elämä on. Minulla on ollut tuota vuosikymmeniä.
Vierailija kirjoitti:
Voi harmi, samassa veneessä ollaan. Johtuu todnäk piikeistä. Tää uutinen on tosi, me kuollaan pian. Ihan hirveää...
https://www.latestusanews.com/breaking-news-the-supreme-court-in-the-us…
Minulla oli viime vuoden kesä-syksy samanalaista. Lisäksi yhtäkkiä janotti koko ajan ja piti ravata useasti vessassa. En tiedä mikä oli, mutta nyt olen paremmassa kunnossa. Silloin tuli yksinkin paniikkikohtauksia keskellä metsää ja tuntui että nyt pyörryn. Epäilen että oisko joku korona oire ollut. Toisaalta jos juo paljon niin sekin voi aiheuttaa aivoille huippaustilaa.
Minkälainen tyyny on nukkuessa, niskan ja selkärangan asento. Entä allergiat ruuissa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli viime vuoden kesä-syksy samanalaista. Lisäksi yhtäkkiä janotti koko ajan ja piti ravata useasti vessassa. En tiedä mikä oli, mutta nyt olen paremmassa kunnossa. Silloin tuli yksinkin paniikkikohtauksia keskellä metsää ja tuntui että nyt pyörryn. Epäilen että oisko joku korona oire ollut. Toisaalta jos juo paljon niin sekin voi aiheuttaa aivoille huippaustilaa.
Joo, sama juttu, Koko ajan kuivaa suuta ja yöt juoksen vessassa. Ylipainoa ei ole ja muutenkin olen ihan perusaktiivinen, joten ei pitäis pahempia lihasjumejakaan olla. Ehkä se sitten johtuu verenpaineesta...Kamala tunne.
Sama. Todettiin anemia, hb 85. Kierukka runsaisiin kuukautisiin ja rauta niin kohtaukset loppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi harmi, samassa veneessä ollaan. Johtuu todnäk piikeistä. Tää uutinen on tosi, me kuollaan pian. Ihan hirveää...
Miksi alapeukut? On totta, laitoin linkin keskusteluun kun rokotteista ei saa keskustella palstalla.
Sitä se on kun paljon ylipainoa ja huono kunto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukut? On totta, laitoin linkin keskusteluun kun rokotteista ei saa keskustella palstalla.
Veikkaan että koronaan ennemmin kuuluu, koska minua ei ole piikitetty ja juurkin yöllä piti ravata vessassa, janotti kokoajan, pyörrytti.. kun se korjaantui tuntui että silmät oli kuivat ja kaikki limakalvot kuivat. Nyt onneksi jo parempi ja normaali jano ja vessassa käynnti normaaleja. Silmät kyl vähän arat vieläkin.
Verensokeri laskee yhtäkkiä? Verenpaine heitteli, vai matalalla? Liian vähän tai paljon suolaa ruuassa, väärä öljy? Väsymys, ravinnon tai juoman puute? Lääkkeen, kofeiinin tai muun ainesosan haittavaikutus? Niskahartia jumissa, selkä? Migreeni?