Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Millainen oli ensimmäinen kännikokemuksesi?

Vierailija
09.08.2015 |

Lueskelin mun vanhaa teinikalenteria, ja olen sinne kirjoittanut 26.9.1992 (eli olen ollut 13-vuotias 7. luokkalainen) seuraavaa:

Me ryyppäsimme * ja * (parhaat kaverit) kanssa. Eka känni. Yrjösin yöllä mun huoneen lattialle. New Kidsien kasetin päälle. Kidsit roskiin.

Oltiin pöllitty kaverin äidiltä lakkalikööriä, en tiedä mistä moinen päähänpisto koska muuten olimme suht kilttejä tyttöjä vielä tuolloin ja seuraava kännikerta tulikin vasta 7. luokan päättyessä toukokuussa, jolloin pidin bileet.

Voi että mitä juttuja muutenkin, voin laittaa teille lisää parhaita paloja jos haluatte!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 20:46"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 20:42"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 20:38"]Mistä nämä alle 18-vuotiaat ovat juomisensa hankkineet? Laillisia eivät ole! [/quote] Oletko hieman yksinkertainen?

[/quote]

Oletko itse? Alle 18-v. ei saa ostaa itse eikä hänelle saa ostaa. Laillisesti hän ei siis viinojaan ole saanut.
[/quote]

No shit, Sherlock.

Vierailija
22/32 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä hakijoita riitti. Jälkeenpäin olen kyllä paheksunut niitä 18-20-vuotiaita luuserikundeja jotka haki meille 13-15-vuotiaille tytöille juotavaa ja vei meitä autolla sinne tänne. Säälittävää pojat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 14-vuotias ja kaveri oli jostain saanut käsiinsä pari kaljaa ja siideriä. Oltiin "tosi kännissä" ja möykättiin koulun pihalla.

Vierailija
24/32 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 20:45"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 20:41"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 20:27"]Voitin työpaikan perjantaipullon, on käsittääkseni valkoista viiniä. En ole vielä uskaltanut maistaa, kun en ole vielä tähän ikään (27) mennessä maistanut tippaakaan alkoholia. Näiden juttujen jälkeen en taida maistaakaan. [/quote] Miten aina ketjuihin eksyy joku tumpelo kertomaan, ettei ole tehnyt X asiaa, jota aloituksessa kysyttiin?

[/quote]

Minusta alkoholin kanssa usein läträävä on enemmän tumpelo kuin minä, maisterintutkinnon suorittanut.
[/quote]

Tässä puhuttiin ensimmäisestä kännikokemuksesta, miten se tekee ihmisestä alkoholin kanssa usein läträävän jos hän on joskus kerran ollut kännissä?

Vierailija
25/32 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 20:51"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 20:45"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 20:41"] [quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 20:27"]Voitin työpaikan perjantaipullon, on käsittääkseni valkoista viiniä. En ole vielä uskaltanut maistaa, kun en ole vielä tähän ikään (27) mennessä maistanut tippaakaan alkoholia. Näiden juttujen jälkeen en taida maistaakaan. [/quote] Miten aina ketjuihin eksyy joku tumpelo kertomaan, ettei ole tehnyt X asiaa, jota aloituksessa kysyttiin?   [/quote]   Minusta alkoholin kanssa usein läträävä on enemmän tumpelo kuin minä, maisterintutkinnon suorittanut. [/quote] Usein läträävä? Maisterilla taisi nyt mennä ohi, että tässä kysyttiin millainen oli se ensimmäinen kerta alkoholin kanssa. :D voi jessus.

[/quote]

Pitäisi olla 'maisterilta'. Huomaa, millaisen nuoruuden olet viettänyt. Voi sinua. Hyvää yötä!

Vierailija
26/32 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kans pöllittiin kaverin faijan joku vajaa pullo, muistaakseni konjakkia. Blandattiin sitä kokikseen ja oli tietty törkeen pahaa :-)) Sitten kekkuloitiin ympäri kylää kännissä. Krapulaa en muista olleen. Oltiin seiskaluokalla, eli 13-vuotiaita.

Vierailija
27/32 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 20:52"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 20:46"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 20:42"] [quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 20:38"]Mistä nämä alle 18-vuotiaat ovat juomisensa hankkineet? Laillisia eivät ole! [/quote] Oletko hieman yksinkertainen? [/quote]   Oletko itse? Alle 18-v. ei saa ostaa itse eikä hänelle saa ostaa. Laillisesti hän ei siis viinojaan ole saanut. [/quote] No shit, Sherlock.

[/quote]

Näin on. Et tainnut tulla itse ajatelleeksi tuota 18-vuoden suojaikärajaa.

Vierailija
28/32 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kolmestaan yhden kaverini luona yötä. Hänen vanhempansa lähtivät illalla johonkin reissuun, ja isä sanoi lähtiessään että "ottakaa baarikaapista vaikka parit kaljat!" No, se ei tietenkään jäänyt pariin kaljaan, vaan maisteltiin myös siideriä, lonkeroa, viiniä, viskiä ja kaikkea mahdollista, mitä kaapista löytyi. Myöhäisilta kului siihen, kun laitettiin musat täysille ja tanssittiin villisti ympäri taloa. Aamuyöllä toinen kamuistani tukki oksennuksellaan vessan, ja "emäntämme" paikalle saapunut poikaystävä sai availla sitä imukupilla. Minulla oli koko seuraavan päivän aivan hirvittävä olo. 

Oltiin tuolloin 16-vuotiaita. En pysty vielä kymmenen vuoden jälkeenkään juomaan greippilonkeroa kakomatta.

Vierailija
29/32 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöllin isän korista 5 kaljaa, ja menin vuotta vanhemman ja vähän kokeneemman kaverin kanssa juomaan läheiselle kalliolle. Tai siis minä join ja se oli seurana. Kivaa oli, menin tosin vielä humalassa kotiin (mistä ei tullut seuraamuksia, en vieläkään tiedä miksi). Seuraavana iltana sitten uusiksi :D

Vierailija
30/32 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, olin vähän vaille 14 v. kun tuo tapahtui. 30

Vierailija
31/32 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä lasketaanko tätä mutta:

Olin juuri täyttänyt 18v kun kaverin kanssa rupesimme ryyppäämään. Join paljon enemmän kuin kaverini, muttei tullut kuin päähän "hassu olo". Kaverini tosin kokeneempana juojana sitten oksenteli ympäri kämppää. Eli en tullut kunnolla humalaan.

Olen useita kertoja sen jälkeen yrittänyt, mutten ole tullut paljoa humalaan ja juomat/ rahat on loppuneet aina ennen sitä. Nykyään en enää viitsi juoda, kun en saa muuta kuin vain "hassun olon" ja rahaa tuhlautuu turhaan alkoholiin.

Vierailija
32/32 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-vuotiaana ulkomailla kuohuviinistä itseäni hienommissa kotibileissä. Tottumattomana vatsa oli pari päivää sekaisin tuon jälkeen.