Toinen lapsi oli lyönyt lastani lapiolla kasvoihin päiväkodin pihalla
Lapion reuna oli osunut mun lasta silmään. Käytin lääkärissä eikä pitäisi olla mitään hätää. Silmä on karun näköinen, mutta toivottavasti se paranee pian. Kyllä säikähdin, kun soitettiin.
Kommentit (21)
Voi raasua. Se on varmasti ollut vahinko.
Käy tirvasemassa sitä kersaa lapiolla päähän samalla mitalla.
Sitä ei tarvitse antaa koskaan anteeksi, mutta ei kannata katkeroitua, koska se syö sielun sisältäpäin.
Joo sellasta kyllä sattuu aika paljonkin. Hyvä ettei käynyt pahemmin :) tsemppiä jatkoon ja kohti uusia leikkejä!
Kuulostaa kovin tutulta, aikuiset kun harvemmin ehtii olemaan jokaisen lapsen kohdalla vierihoitamassa-ja valvomassa esim.ulkoillessa. Raaka fakta on myös se, että vaikka olisikin sattumoisin juuri vieressä niin se on silti yksi sekunnin sadasosa ja silmänräpäys, kun huitaisu tapahtuu, jokainen joka on lasten kanssa, vaikka niiden omien, ollut tekemisissä, tietää sen.
Onneksi ei käynyt pahemmin, siihenkin olisi ollut ainekset, jos olisi lapion reuna osunut ihan silmään eikä reunalle tmv.
T. Varhaiskasvatuksesta
Siellä on pikku putte kasvamassa, on ihanan sosiaalinen lapion heiluttaja mamin muru...
Lässyn,lässyn,lää.....
Onpa tosi huono provo.
Ja tänne tulit kirjoittamaan provoilija tommoista roskaa.
Ei se sinunkaan kersa viaton ollu. Ärsyttäjä sai mitä ansaitsi
Tämä ei ple mikään päiväkirja. Aloituksessa on tarkoitus olla sisältöä ja pointti.
Mulla lapsena kaksi tyttöä lyöttäytyi kiusaamaan ja ilkkumaan. Huitaisin tyttöjä sauvalla. Äitinsä tuli meille kotiin urputtamaan että x yritti huitoa sauvalla minun lasta silmään. Siinä olisi voinut käydä huonosti.
Miettis mitä oma lapsi kiusaa muita
Oi jospa tietäisitte miten väkivaltaisia osa lapsista on, osa ihan pimeitä ja nauttivat kiusata. Nauravat kun kielletään.
En veisi omaa alle kaksivuotiasta päiväkotiin. En vienyt enkä veisi.
Aha