Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lumene Lähde -sarjan tuotteet, kokemuksia?

Vierailija
09.03.2022 |

Haluaisin kuulla kokemuksia noista tuotteista. Tarkoituksena ostaa sarjan 24h-kosteusvoide päiväkäyttöön, yövoide, seerumi, hoitovesi ja puhdistusvaahto sekä kasvovedeksi Lumene Klassikko -sarjan Virkistävä kasvovesi.

Onko hyvin kosteuttavia tuotteita? Haluan nyt kevään kynnyksellä siirtyä toisenlaisiin tuotteisiin kuin mitä talviaikaan olen käyttänyt.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän tehokosteuttavaa 24h geelivoidetta ja tykkään. Sopii omalle iholle hyvin ja tuoksukin itseä miellyttävä. Jätin kaikki ulkomaiset kosmetiikkamerkit ja päätin suosia Lumenea enkä ole pettynyt.

Vierailija
2/4 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Lähde-sarjasta seerumi ja päivävoide (tosi hyvä spf!) ja en voi kuin suositella! Erityisesti seerumi on ollut pelastaja iholleni!

Samoin pidän virkistävästä kasvovedestä, jota vuorottelen herkän ihon kasvoveden kanssa. Ihan must molemmat 👍

Meikkiputsarin kuitenkin valitsin herkän ihon puolelta, sillä puhdistusvaahto oli itselleni liian kuivattava. Mutta kaiken kaikkiaan itse rakastan Lumenea ja sen tuotteita ja ne sopivat iholleni. Iso juttu on myös vegaanisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/4 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

SISU on paras Lumenen sarja. Tehokas ja ihanan tuoksuinen.

Eläineettistä tuotantoa eli vege.

Vierailija
4/4 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän sarjan päivävoidetta, sopii minulle hyvin. Ravitseva ja mieto tuoksu eikä hintakaan kova.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä