Kuinka sähköautoiluvastaisena pidät Moottori-lehden "testiä"? Mm lämmityslaitetta pidettiin välillä päällä vaikka ilma oli vain -5C.
Tarkoituksella kulutettiin sähköä kun hyvässä pilkkihaalarissa ja pipossa olisi ollut riittävän lämmin
Kommentit (7)
Todella tarkoitushakuista. Valitiin matka johon sähkö ei yksinkertaisesti riitä!
No se ei ollut varsinaisesta sähköautovastainen mutta ei se oikein mitään uutta keskusteluun tuonut. Samanlaisen "testin" on tehnyt lehti toisensa perään. Laitetaan joku sähköautonoviisi ajamaan ja katsotaan miten hän tekee kaikki aloittelijan virheet.
Joskus olisi kiva lukea juttu jossa sähköautolla paljon matkaa ajava ihminen kertoisi miltä hänestä se sähköautoilu tuntuu ja miten hän ajaa jotta se olisi mahdollisimman sujuvaa.
Kyllä mä haluan käyttää autossa lämmitintä kun mulla on kylmä. Tai kesällä ilmastointia kun on kuuma.
Vierailija kirjoitti:
No se ei ollut varsinaisesta sähköautovastainen mutta ei se oikein mitään uutta keskusteluun tuonut. Samanlaisen "testin" on tehnyt lehti toisensa perään. Laitetaan joku sähköautonoviisi ajamaan ja katsotaan miten hän tekee kaikki aloittelijan virheet.
Joskus olisi kiva lukea juttu jossa sähköautolla paljon matkaa ajava ihminen kertoisi miltä hänestä se sähköautoilu tuntuu ja miten hän ajaa jotta se olisi mahdollisimman sujuvaa.
Sähköautoja on autokannasta jotain prosentti ja sitten vittuillaan, kun kaikki ei osaa ja tiedä sähköautoilun erikoisuuksia. Kaikista mulkuin ryhmä missä olen FB:ssä on sähköautoiluryhmä.
Vierailija kirjoitti:
Millaisia virheitä ne teki, ei kai lämmityslaitteen käyttö hetkittäin ole paha virhe?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä haluan käyttää autossa lämmitintä kun mulla on kylmä. Tai kesällä ilmastointia kun on kuuma.
Miksi olet sähköautovastainen?
Enemmän auton valinta vaikutti tarkoitushakuiselta. Otetaan jo uutena huono auto ja yllätytään, että siitä tullut vielä huonompi ikääntyessään.