Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten lopetan huutamisen?

Vierailija
09.08.2015 |

Tuli taas karjuttua muutama minuutti putkeen, kun alkoi ottamaan päähän niin sairaasti. Jotenkin vaan tuntuu, että tämä pieni asuntomme ei pysy siivossa, jos en ole joka hetki tavaroita asettelemassa tai imuroimassa. Lapsi ja mies oli aamupäivän kotona kaksistaan ja asunto kuin pyörremyrskyn jäljiltä. Eniten ihmettelen, ettei edes petiä voida pedata nätistä, vaan päiväpeite heitetään sängylle epämääräisesti ja koristetynyt ja huopa jätetään lojumaan lattialle. Muutenkin pinnna ollut kireällä koko viikon ja kauhee väsymys ja tällaiset pienet asiat saavat minut aivan raivon partaalle. Tiedän, että huutaminen on erittäin väärin ja se voi vahingoittaa lasta, mutta en yksinkertaisesti voinut enää pidätellä. Huoh, olen niin kyllästynyt. Tekisi mieli ottaa ero ja lähteä lapsen kanssa asumaan kaksistaan johonkin. Olen niin kyllästynyt tuohon miehen viisasteluun, kun hänen mielestään hän ei koskaan tee mitään väärin! Aina löytyy tekosyy joka lähtöön. Olen yksinkertaisesti niin lopen kyllästynyt ja ahdistunut tähän systeemiin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkaraivo. 

Vierailija
2/7 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eroa, jos ei puhuminenkaan auta. Ei ole lapselle hyväksi tuollainen, niinkuin itsekin sanoit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis parempi että mies ja lapsi kuin noita-akka ja lapsi

Vierailija
4/7 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole menkkaraivo. Ihan vaan raivo tätä tilannetta kohtaan.

Vierailija
5/7 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kertoi että ei sopeudu perheeseen

Vierailija
6/7 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun ihminen kärsii mielenterveysongelmista, he usein tuppaavat harrastamaaan yletöntä siivousta ja vaativat samaa tasoa muilta, kun tarve on ainoastaan siivota omaa päätään. Ei eroaminen kyllä sitä paranna, mutta miehellesi ja lapsellesi siitä voisi olla hyötyä.

Vierailija
7/7 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko mielenterveysongelmaa vai mitä, mutta itse tykkään ainakin että paikat on järjestyksessä. Sotkuinen ja ruma ympäristö vaikuttaa negatiivisesti mielialaani.