Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

lähden maalle mökille kuukaudeksi

Vierailija
09.08.2015 |

Samalla kuukauden nettipaasto

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:56"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:51"]Kuulostaa kivalta, miksi paasto? Itse olen ollut mökillä jo pari kuukautta, nauttinut marjoista, sienistä ja pituista ja muista tämän ajan herkuista. Olen ihan terve, normaalipainoinen. Kiinnostuksen vuoksi kysyn paaston merkitystä.
[/quote]

Nettipaasto=en käytä nettiä kuukauteen

Ap
[/quote]

Mahtavaa! Nauti.

Vierailija
2/9 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mukavalta. Ihanaa lomaa sulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutiset on pakko katsoa, siis muuten voin nettipaastotarjota kyllä kybällä aika kauan. Olen uutisaddikti. Onnea ja iloa sun kuukauteen. Mahtavaa!

Vierailija
4/9 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakkopaasto? Itsellä on muutamia nettipaastokuukausia vuodessa, ei tosiaan vapaaehtoisesti mutta kun sähköä ei ole tarpeeksi.

Vierailija
5/9 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 14:07"]Uutiset on pakko katsoa, siis muuten voin nettipaastotarjota kyllä kybällä aika kauan. Olen uutisaddikti. Onnea ja iloa sun kuukauteen. Mahtavaa!
[/quote]

Katon telkusta uutiset

Ap.

Vierailija
6/9 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kivalta, miksi paasto? Itse olen ollut mökillä jo pari kuukautta, nauttinut marjoista, sienistä ja pituista ja muista tämän ajan herkuista. Olen ihan terve, normaalipainoinen. Kiinnostuksen vuoksi kysyn paaston merkitystä.

Vierailija
7/9 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potuista

Vierailija
8/9 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen huomannut olevani mökillä pahemmin kiinni netissä kuin kotona.

Vierailija
9/9 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:51"]Kuulostaa kivalta, miksi paasto? Itse olen ollut mökillä jo pari kuukautta, nauttinut marjoista, sienistä ja pituista ja muista tämän ajan herkuista. Olen ihan terve, normaalipainoinen. Kiinnostuksen vuoksi kysyn paaston merkitystä.
[/quote]

Nettipaasto=en käytä nettiä kuukauteen

Ap