Kuinka pitkään jaksat katsella kodissasi samoja tapetteja tai värejä?
Olitpa sitten rivarissa, kerrostalossa tai omakotitalossa - häiritseekö, jos et tapetoi tai maalaa seiniä säännöllisesti uuteen uskoon?
Itse 11 vuotta samassa vuokrakämpässä eikä todellakaan huvita askarrella-paskarrella mitään ylimääräistä. Täällä siis olleet samat tapetit olkkarissa ja makkarissa ainakin 15 vuotta ja keittiössä sinivalkoiset maalatut seinät.
Asun vuokralla osittain siksi, että en jaksa tippaakaan mitään suursiivousta isompaa. Mulle nää tapetit kelpaa ihan hyvin. Ajattelin, että piruako niitä vaihtelemaan, iso vaiva ja sitten joskus kun muutan, uusi asukas todnäk haluaa pintarempata oman näköiseksensä.
Mites teillä, ahdistaako vuodesta vuoteen samat seinät?
Kommentit (5)
Kun valitsee värit ja kuosit niin, että ne eivät hyökkää silmille, niin eipä niitä kovin usein ruveta uusimaan. Oikeastaan vasta sitten, kun eivät enää ole ensiluokkaisessa kunnossa.
Ei tosiaan häiritse. Mun mielestä verhojenkin vaihtaminen on turhia naisten kotkotuksia. Kunhan on perussiisti kämppä niin muuten aivan sama.
Jouluksi tapetoidaan ja sitten uuden vuoden jälkeen, vapuksi, juhannukseksi ja halloweeniksi. Itsenäisyyspäivä jätettiin välistä, kun mies ei enää jaksanut.
Niin ja ennen kuin muutin tähän, vuokranantaja asui tässä itse muutaman vuoden rempattuaan ensin itselleen seinät ja muut. Mä vaan sujuvasti sitten jatkoin samoilla kuoseilla :-) AP