Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa, minkä väriseksi värjään hiukset?

Vierailija
09.08.2015 |

Nyt ne on lämpimän tummanvaaleat, joissa on oranssihtavia kohtia. Juurikasvu on aika lailla samaa tummuusasastetta, mutta vähän tuhkaisempi.

Mulla on sinivihreän harmaat silmät, mutta keskellä semmoista vaaleaa lämmintä sävyä (hazel). Iho on aika vaalea, mutta hieman ruskettunut. En ole ihan varma olisinko lämmin vai viileä iholtani.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä! Laitoin Schwarzkopfin Keratin Color sävyn 8.1. En edes laittanut väriä ihan tyveen, kun otaksuin että se "sopii" juurikasvuuni hyvin. Tässä ne hiukset nyt kuivuu ja hyvältä näyttää...! Oranssisuus tuntuu lähteneen, ja hiukset ei silti ole muuttuneet vihreiksi. Lopputulos on siis oikeastaan aika tylsän vaalea ruskea, mutta otaksun, että parissa pesussa ja syysauringossa tästä kuluu just hyvä pian! Iloitsen lisäksi siitä, että nyt voin meikata voimakkaasti, laittaa esim. jänniä luomivärejä, kun tausta on näin neutraali. Ja nyt saa hiukset olla rauhassa, tyvikasu ei tästä näy.

Halusin vaan kertoa, kun oon niin iloinen! Mulla oli jokunen vuosi sitten tällainen tummanvaalea tukka ja tykkäsin kovasti, sen jälkeen olen kokeillut useita eri sävyjä, jotka on menetelleet, mutta aina on tuntunut, että ei oo oikein hyvä pitemmän päälle. 

:)

Vierailija
2/10 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma väri paras väri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/10 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä on testejä millä saa pääteltyä oman ihon sävyn ja siihen sopivan hiusvärin (kylmä vai lämmin).

Vierailija
5/10 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä minä. silmät siniharmaat(kylmät) iho kellertävä pisamilla. Nyt vaaleat hiukset, Omaa hiustensävyä en oikein tiedä. 

Vierailija
6/10 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondi tai ruskee

Vierailija
7/10 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni samat omat värit ja mulle sopii parhaiten tummahko kastanjanruskea hiusväri!

Vierailija
8/10 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvata oma väri näkyviin.

Vierailija
9/10 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kupari ♡

Vierailija
10/10 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö pidä tuosta tummanvaaleasta sävystä? 

Haluatko tummemmamt vai vaaleammat hiukset? Vaaleus tuo valoa kasvoihin. Itse värjään hiukseni vaaleiksi ja yhtenä syynä on tuo valoefekti.