Unohtunut pilleri, hormonit sekaisin
Haluaisin kysellä kokemuksia, olen kyllä soittanut jo tk ja sieltä en saa oikein mitään vastausta. Olen syönyt siis zoely pillereitä, nyt viides laatta menossa. Mitään sivuvaikutuksia minulle ei niistä oikeastaan tullut, mutta neljännen laatan kohdalla alkoi etova olo ja kerran jopa oksensin. Pari päivää sen jälkeen unohdin pillerin ja huomasin sen vasta 24h sen jälkeen ja minulla kerkesi alkaa pieni tiputteluvuoto. Jatkoin kuitenkin normaalisti ottamaan pillereitä mutta en ottanut 2 kuitenkaan kerrallaan eli myös sitä unohtunutta vaan jätin sen kokonaan ottamatta. Jatkoin normisti noin 5 päivää unohduksen jälkeen kunnes menin apteekkiin ja sieltä sanoivat että voit aloittaa ne lumetabletit nyt jotta tyhjennysvuoto tulisi ja tiputteluvuoto sitten varmaan korjaantuisi sillä. Sen lisäksi minulla alkoi ihme pistelyt mahassa, nivussärkyä, edelleen etovaa oloa ja turvotusta, vihlontaa alapäässä ja munasarjoissa. Välillä rintoja vähän kivistää. Tyhjennysvuoto kuitenkin tuli normaalisti mutta nämä muut oireet jäivät tyhjennysvuodon jälkeenkin. Välillä minulla tulee maitoa rinnasta jos vähänkin puristaa (imetyksen lopettamisesta noin 9kk?) Tuntuu että olisin raskaana vaikka sille ei mahdollisuutta. Haluaisin siis kysyä että voiko oikeasti hormonit mennä noin sekaisin yhdestä unohduksesta ja tiedän että oksettava olo voi tulla sivuvaikutuksena ehkäisypillereistä mutta sitä ei minulla pillereitten aloituksessa ollut ollenkaan vaan se ilmeni vasta neljännen laatan kohdalla. Olen käsittänyt että yleensä jos sivuvaikutuksia tulee ne pitäisi tulla ihan alussa ja tasoittua tässä kohtaa jo. Kiitos jos joku auttaa