Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittaa kun facebookissa

Vierailija
08.08.2015 |

Huvittaa kun pahimmat pettäjät mainostavat siellä eniten parisuhteitaan ja vannovat rakkautta puolisoilleen :D. Nämä ovat usein vieläpä nais puolisia. Yksikin vasta eilen illalla pani vierasta vakio äijäänsä ja nyt hehkuttaa rakkautta ukolleen.. Uskomatonta jos ei tietäis.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen valitettavasti törmännyt ap:n tapauksiin. On heruteltu onnea ja kohta erotaan. Muistakaa aina että fb:ssa on kavereita joka lähtöön: toisia naisia, epäiltyjä toisia naisia, uhkaksi koettuja naisia, juoruämmiä, exiä, nyxiä, tulevia. Ja joillain kavereita useampi sata! Voitte vaan kuvitella keitä kaikkia tähän porukkaan mahtuu. Eli päivitykset saattavat olla osoitettu vaikka vain yhdelle ihmiselle. Mä uskon että ihmisiä on joka lähtöön enkä ihmettele enää MITÄÄN.

Vierailija
2/22 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua huvittaa koko fb ja ne päivitykset. ::))))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 02:27"]

Minä hehkutan ihanaa miestäni. Pitkä liitto. Koskaan en ole pettänyt. Mieheni ollut tuki ja turvani, kun muuten elämä murjonut. Ei kannata siis todellakaan yyleistää

[/quote]

Näin meilläkin. Hehkutan aina välillä. Eikä mun mielestä ole todellakaan ärsyttävää lukea muiden hehkutuksia ja mun kokemuksen mukaan näillä hehkuttavilla pareilla meneekin oikeasti hyvin.

Toisaalta tiedän kyllä mitä ap tarkoittaa. Tiedän yhden suurperheen äidin, joka hehkuttaa aina sitä perheonnea ja sitä kuinka hän puuhastelee lasten kanssa kaikenlaista kivaa. Totuus on kuitenkin HYVIN toisenlainen. Hän itseasiassa myös hehkuttaa aina aviomiestään, joka oikeasti pettää minkä kerkiää, on töissä ulkomailla. Uskon kyllä, että tämä rouva ei tiedä asiasta, mikä oikeastaan tekee kaikesta paljon ikävämpää ja surullisempaa. Todellakin toivon, että saa pidettyä korttitalonsa kasassa.

Vierailija
4/22 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fb on teeskentelyä emkä itse usko yhteenkään parisuhteen onneen fb-hehkutusten perusteella. Mutta mitä se teitä onnellisia haittaa? Itsehän te tiedätte missä mennään?

Vierailija
5/22 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Best sign of a healthy relationship is no sign of it in Facebook..

Vierailija
6/22 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 08:46"]Fb on teeskentelyä emkä itse usko yhteenkään parisuhteen onneen fb-hehkutusten perusteella. Mutta mitä se teitä onnellisia haittaa? Itsehän te tiedätte missä mennään?
[/quote] Väität että muut tietää parisuhteestasi?

Vierailija
7/22 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemukseni on sama kuin ap:lla. Omassa kaveripiirissäni FB-hehkuttajia ovat olleet ne, jotka ovat itse pettäneet puolisoaan tai viritelleet pettämistä. Tiedän, kun yksikin tällainen hehkuttaja lähenteli minua baarissa. Vasstaavasti ne parit, jotka tiedän erityisen onnellisiksi, eivät koe tarvetta mainostaa asiaa koko ajan. Laitetaan ehkä kuvia lomamatkoilta tms. 

Vierailija
8/22 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 08:59"]Oma kokemukseni on sama kuin ap:lla. Omassa kaveripiirissäni FB-hehkuttajia ovat olleet ne, jotka ovat itse pettäneet puolisoaan tai viritelleet pettämistä. Tiedän, kun yksikin tällainen hehkuttaja lähenteli minua baarissa. Vasstaavasti ne parit, jotka tiedän erityisen onnellisiksi, eivät koe tarvetta mainostaa asiaa koko ajan. Laitetaan ehkä kuvia lomamatkoilta tms. 
[/quote] Siis nämä jotka eivät pukahda parisuhteestaan eivät petä tai tule petetyiksi? Valtaosa parisuhteista kaatuu, hehkuttaa liittoaan tai ei. Osa ajattelee läheisistä heidän eron jälkeen että arvasin kun henkilö hehkutti tai sitten tuo ettei ollut mitään hehkutettavaa. Pahan haluisia ihmisiä riittää. Ei muiden ihmisten parisuhteista tiedä vai mitä muut sinun suhteesta tietää? -Pitää puhua siitä mitä sinä kuvittelet tietäväsi toisten elämästä.

Vierailija
9/22 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 08:50"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 08:46"]Fb on teeskentelyä emkä itse usko yhteenkään parisuhteen onneen fb-hehkutusten perusteella. Mutta mitä se teitä onnellisia haittaa? Itsehän te tiedätte missä mennään?
[/quote] Väität että muut tietää parisuhteestasi?
[/quote]

?

Vierailija
10/22 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ajatellut että noi hehkutukset on sellasta esitystä jota hartastaa just ne kenellä on jotain ongelmia ja jotenkin yrittää sitten korostetusti esittää, että näin ei olisi. Pois voi toki laskea tuoreet suhteet.

Vierailija
11/22 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:56"]Fakebook.
[/quote]

Juuri näin. Monessa muussakin asiassa.

Käräytä se, petetty ansaitsee tietää.

Vierailija
12/22 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käräytä se

Vierailija
13/22 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fakebook.

Vierailija
14/22 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos metsässä kaatuu puu ja kukaan ei ole kuulemassa, kuuluuko ääni? Vähän samaa sarjaa taitavat olla nämä facebook esitykset.

Vierailija
15/22 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai. Mun tuntemat pahimmat pettäjät eivät puhu liitoistaan halaistua sanaa. Ja oikeasti onnelliset kertovat paljon onnellisista liitoistaan. Itse sinkku, mutta laaja ystäväpiiri. Jotenkin nnäissä ketjuissa haisee aina katkeruus ja kateus...

Vierailija
16/22 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 02:17"]Ai. Mun tuntemat pahimmat pettäjät eivät puhu liitoistaan halaistua sanaa. Ja oikeasti onnelliset kertovat paljon onnellisista liitoistaan. Itse sinkku, mutta laaja ystäväpiiri. Jotenkin nnäissä ketjuissa haisee aina katkeruus ja kateus...
[/quote]

Peesi.

Vierailija
17/22 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi helvetissä joku kehuisi avioliittoaan, jos se on paska? Taitaa nyt vain av-mammaan iskenyt kateus.
Silloin kun olin vielä facessa (vuosi sitten) niin paskat aviomiehet/vaimot päivittivät vain itsestään kuvia ja puhuivat itsestään. Sen sijaan onnellisista pareista on paljon kuvia ja juttuja. Mutta ei Suomessa saa hehkuttaa mitään asiaa kun heti ajatellaan (vesi kielellä) että siinä olisi muka jotain hämärää. Lapsellista. Onneksi itse lähdin koko hiekkikselta pois

Vierailija
18/22 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 02:17"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 02:17"]Ai. Mun tuntemat pahimmat pettäjät eivät puhu liitoistaan halaistua sanaa. Ja oikeasti onnelliset kertovat paljon onnellisista liitoistaan. Itse sinkku, mutta laaja ystäväpiiri. Jotenkin nnäissä ketjuissa haisee aina katkeruus ja kateus... [/quote] Peesi.

[/quote]Persu.

Vierailija
19/22 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookin jätin 2,5 v. Sitten ap:n kaltaisten vuoksi. Itse onnellisessa liitossa (en ole koskaan pettänyt) ja paljon hehkutin onneamme, toki myös päivitin nnegatiivistakin esim. Sairauksistani. Mutta liitto ollut aina hyvä. Kuulostaa perin oudolta, miksi joku petturi hehkuttaisi liittoaan. Ellei ole ns. Vapaa liitto molempien toiveesta.

Vierailija
20/22 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 02:22"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 02:17"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 02:17"]Ai. Mun tuntemat pahimmat pettäjät eivät puhu liitoistaan halaistua sanaa. Ja oikeasti onnelliset kertovat paljon onnellisista liitoistaan. Itse sinkku, mutta laaja ystäväpiiri. Jotenkin nnäissä ketjuissa haisee aina katkeruus ja kateus... [/quote] Peesi.

[/quote]Persu.
[/quote]

En ole. Vihreitä äänestin :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme