Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä on liian lyhyt siihen että tyytyy keskinkertaiseen

Vierailija
08.08.2015 |

Niin monet kuitenkin tyytyvät. Keskinkertaiseen mieheen, keskinkertaiseen seksiin, keskinkertaiseen uraan, keskinkertaiseen mihin tahansa. Etenkin monet jotka pysyvät siinä vanhassa keskinkertaisessa uskon, moraalin, velvollisuudentunnon, pelon tms takia... Miksi? Kukaan ei saa elämän lopuksi mitään palkintoja joten eikö kannattaisi vaan antaa mennä?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:04"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 00:27"]

Oletko AP itse jotakin parempaa kuin keskinkertainen? Jos mies etsii vain parasta, tyytyykö hän sinuun?

[/quote]

Ei ap varmaankaan tuota tarkoittanut. Hän varmaan tarkoitti sitä, että jokaisen tulisi elää oma elämänsä täydesti, mitä se itse kullekin tarkoittaakaan. 

Olen aloittajan kanssa samaa mieltä. Elämässä pitää pyrkiä etsimään hyviä ratkaisuja oli sitten kyse parisuhteesta, työstä, asuinpaikasta.

Uskonnot ovat perinteisesti kehottaneet ihmisiä tyytymään vähään. Tästä vaatimattomuuden mentaliteetista on vieläkin kaikuja sekä yksilöillä että yhteiskunnalla. Tuntuu ihan pöyristyttävältä, että vieläkin monet tahot suhtautuvat esim. avioeroon hyvin negatiivisesti. Jos on sattunut valitsemaan itselleen aivan epäsopivan puolison, hänen kanssaan pitäisi viettää koko elämä. Mitä elämän halveksuntaa se osoittaakaan. 

Onneksi monet ihmiset ovat jo oivaltaneet, että elämän onni on omissa hyvissä valinnoissa, tietysti siten, ettei aiheuta pahaa muille. Ei pidä kuunnella, mitä mieltä muut ovat, vaan suunnistaa kohti omalta tuntuvaa elämää, omia lahjakkuuksia, omia maisemia, omanlaisia ihmisiä.... 

[/quote]

Näitä katkeria eronneita keski-ikäisiä naisia on joka baarissa. Ei tajuttu sitä että oma markkina arvo meni jo. Eivät menestyneet akateemiset miehet ole kiinnostuneet eronneista akoista joilla on lapsikatras exän kanssa.

Vierailija
2/38 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, AP jos absoluuttisesti, että elämässä pitäisi kaikessa tavoitella maksimaalista hyötyä, täydellisyyden tavoittelua ihan joka asiassa elämä on aika helvetillistä ja sairasta silloin. Jos kaikki ihmiset tavoittelisivat täydellistä, menestykästä uraa, täydellistä kumppania ja parisuhdetta, täydellistä vartaloa, täydellistä kotia ja lapsia johtaa se onnettomaan elämään ja epärealistisiin tavoitteisiin. Elämässä voi olla lähes täydellisiä hetkiä, mutta kenenkään elämästä ei saa täydellistä.

Itselläni on ihana lähes täydellinen kumppani, rakastava, hellä, huomioiva, hyvä isä, tasa-arvoinen, paras ystäväni, mutta meillä taas suht huono seksielämä, miehelläni on iästä johtuvia seisokkiongelmia, ja muutoinkin mieheni ei ole koskaan ollut mikään seksuaalisesti aktiivinen, eikä mikään hyvä rakastaja. Pitäisikö minun muuten täydellinen kumppani ja isä lapsilleni heivata pois elämästäni? Ja kyllä, puhuttu on miehelle omista seksitoiveistani ja pyydetty mennä lääkäriin tai seksuaaliterapeutille mutta mies ei suostu kun on itse tyytyväinen tilanteeseen.
Sama juttu uran kanssa, olen päässyt työtehtävissäni pitkälle, tämän pidemmälle ei enää omissa hommissani "pääse" ellei ala esimieheksi, ja siihen en halua, on se sen verran vittumaista hommaa, eli en itse edes halua työelämältäni enempää, en edes isomman palkan takia!
Enkä jaksa edes tehdä kodistani täydellisesti sisustettua, minulle riittää että kaikki tarvittava on, ja koti on meille asujille mieluisa, en halua panostaa kotiin enempää koska se veisi suhteettoman paljon rahaa, ja mielummin käytän sen rahan muualla esim säästöön

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten jos sinulle keskinkertainen on toisen täydellinen? Aika yksinkertainen olet, ap

Vierailija
4/38 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on liian lyhyt noin narsistiseen ja typerään pullisteluun.

Vierailija
5/38 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee elämälläs mitä lystäät

Vierailija
6/38 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kaikille riitä parasta, vai millaista jakoa ajattelit ?

Vierailija
7/38 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppi 36:lle. Hyvä on joskus parempi kuin täydellinen.

Vierailija
8/38 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samaa mieltä, parempaa työpaikkaa ei ehkä saa vaikka yrittäisi, mutta jos edes yrittää voi joskus onnistaa. Huonossa parisuhteessa ei todellakaan kannata olla päivääkään, ja jos toista rakastaa ja hän sinua, on seksikin yleensä hyvää, eli jos rakkautta ei ole, molemminpuolin, turha kärvistellä, vaihtamalla paranee, ja yksinkin on kivempaa.

Vierailija
9/38 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sinne pitseriaan. Tulee samalla kävelyä raittiissa ilmassa. Kohtuu hyvä keli, +19 ja aurinko paistaa. Harvinaista herkkua tälle muka kesälle. Täälläpäin ollu tasan yksi hellepäivä. Onneksi olut on aina hyvää.

Vierailija
10/38 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kaikkea elämä on liian lyhyt siihen, että pyrkii täyttämään muiden odotuksia.

Vierailija
11/38 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

95% miehistä on mielestään keskimääräistä parempi autoilija. Ilmeisesti ap:lla on samantyyppinen ilmiö meneillään.

Vierailija
12/38 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 00:27"]

Oletko AP itse jotakin parempaa kuin keskinkertainen? Jos mies etsii vain parasta, tyytyykö hän sinuun?

[/quote]

Ei ap varmaankaan tuota tarkoittanut. Hän varmaan tarkoitti sitä, että jokaisen tulisi elää oma elämänsä täydesti, mitä se itse kullekin tarkoittaakaan. 

Olen aloittajan kanssa samaa mieltä. Elämässä pitää pyrkiä etsimään hyviä ratkaisuja oli sitten kyse parisuhteesta, työstä, asuinpaikasta.

Uskonnot ovat perinteisesti kehottaneet ihmisiä tyytymään vähään. Tästä vaatimattomuuden mentaliteetista on vieläkin kaikuja sekä yksilöillä että yhteiskunnalla. Tuntuu ihan pöyristyttävältä, että vieläkin monet tahot suhtautuvat esim. avioeroon hyvin negatiivisesti. Jos on sattunut valitsemaan itselleen aivan epäsopivan puolison, hänen kanssaan pitäisi viettää koko elämä. Mitä elämän halveksuntaa se osoittaakaan. 

Onneksi monet ihmiset ovat jo oivaltaneet, että elämän onni on omissa hyvissä valinnoissa, tietysti siten, ettei aiheuta pahaa muille. Ei pidä kuunnella, mitä mieltä muut ovat, vaan suunnistaa kohti omalta tuntuvaa elämää, omia lahjakkuuksia, omia maisemia, omanlaisia ihmisiä.... 

Vierailija
13/38 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 09:32"]

Minä olen oikein tyytyväinen jo keskinkertaiseen. 

[/quote]

Mutta ehkä se onkin se sinun huippu. Ihmiset ovat erilaisia. Miksi ajattelet, että sinulla on keskinkertaista? Vertailu muihinko on mielipiteesi takana?

Vierailija
14/38 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Ap:n kanssa samaa mieltä. Suomalaisilla on ihmeellinen häpeysmentaliteetti. Jos ei tyydy siihen keskinkertaisuuteen, niin muut kokevat, että yrität olla heitä parempi, eikä kollektiivinen häpeätaso ole kohdallasi tarpeeksi korkea. Japanin kanssa se on yhteistä suomalaisilla, että hävetä täytyy, vaikka mitään ei olisikaan tehnyt ja varsinkin silloin, jos ei ole vielä mitään kerinnyt tekemään.

Vierailija
15/38 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sairas Afrikkaan pakolaisleirille hakemaan perspektiiviä, tule sitten ulisemaan keskinkertaisesta seksistä.

Vierailija
16/38 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä en tiedä, miten saat huippu-uran, mutta Bile-Daniel olisi vapaana jos ei normimiehet kelpaa. 

But can you handle it, bitch?

Vierailija
17/38 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:13"]

Sitä en tiedä, miten saat huippu-uran, mutta Bile-Daniel olisi vapaana jos ei normimiehet kelpaa. 

But can you handle it, bitch?

[/quote]

Mutta se bilehile on jo keskinkertaisuuden alapuolella.

Vierailija
18/38 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:12"]

Mene sairas Afrikkaan pakolaisleirille hakemaan perspektiiviä, tule sitten ulisemaan keskinkertaisesta seksistä.

[/quote]

Muttakun siellä on niitä neekereitä.

Vierailija
19/38 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin valittaakin jostain asiasta mutta tähän mennessä aika mahtava päivä. Ylös nousin vähän ennen ysiä. Aamukahvit ja sitten pari keppanaa. Muijalta sain hetki sitten hyvää seksiä, no se on aika tavallista mutta meikä tykkää. Nyt pari keppanaa lisää ja sitten pitsalle. Just niin väärin kirjoitettu että itkeköön joku sitä jos siltä tuntuu. Ja mikä parasta ei tarvi huomenna vaivautua mihinkään v.t.n töihin. Aaah kuinka elämä on nautinnollista.

Vierailija
20/38 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on esim. keskinkertainen mies? Eikö rakkaus ole tärkeintä? Keskinkertainen ura? Eikö oma intohimo ja tyytyväisyys työtään kohtaan ole tärkeintä? Säälin niitä, jotka eivät osaa olla onnellisia ilman jotain turhaa kilpajuoksua.