Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisi fiksusti deletoida fb-kaveri?

Vierailija
20.06.2015 |

On alkanut ällöttämään sen päivityksen senverta, mutta meillä yhteisiä tuttuja, tulis kyselyjä... On tässä dilemma!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blokkaa ne päivitykset!

Vierailija
2/15 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ällöttää? Kerro opetuksen vuoksi, ettei tulis ällötettyä ketään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmn, mitä tarkoittaa blokkaaminen? En ole ap.

Vierailija
4/15 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue tietokirjaa lasit kirjastotätimäisesti nenällä kun painat nappia

Vierailija
5/15 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää kys. fb-kaverin jatkuva tiedottaminen jokaikisestä asiasta jokapäivä, loputon kehuminen ja ihkuttaminen. Onhan se hienoa että ihmisellä on positiivinen elämänkatsomus, mutta överiksi menee, ei jaksa.

Vierailija
6/15 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite poistin just vähä aikaa sit noin 50 kaveria yhdeltä istumalta. Jos nyt satun törmäämään jonhonkin jonka olen poistanut, niin voihan se olla vähän kiusallista.
Toisaalta en ollut tavannut monia sitten ala-asteen ja en kokenut heitä enää edes fb-kavereiksi, kaikki tällaiset kun tuli lisättyä kavereiksi silloin kun liityin Facebookiin vuonna 2007.

Vierailija
7/15 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähdin itse pois, kun jokainen kaveri oli niin täynnä itseään.

Vierailija
8/15 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kyseisen henkilön kohdalla on oikeassa reunassa valintanappi, josta voit valita en halua seurata/lopeta seuraaminen (tai jotain sinne päin). Tieto tästä ei mene vastaanottajalle, pysytte kavereina mutta päivitykset ei tule enää sulle näkyviin. 

Vierailija
9/15 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirra ubfollow tilaan ihmiset joita et jaksa.

Vierailija
10/15 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 19:49"]

Ällöttää kys. fb-kaverin jatkuva tiedottaminen jokaikisestä asiasta jokapäivä, loputon kehuminen ja ihkuttaminen. Onhan se hienoa että ihmisellä on positiivinen elämänkatsomus, mutta överiksi menee, ei jaksa.

[/quote]

Ymmärräthän, että kommenttisi kertoo enemmän sinusta kuin hänestä? 

Vierailija
11/15 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sun kaltaisia ihmisiä en käsitä. Mitä ihmettä toisen myönteinen elämänkatsomus ja ilo asioista on pois sinulta??? Saati että tuollaisesta ärsyyntyy? Taidat olla tympeä ihminen.

Vierailija
12/15 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti 9 neuvosta!

Vierailija
13/15 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen tympeä ihminen ja just siksi nämä lapselliset lässytykset käy hermoon.

Vierailija
14/15 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään jaksa useimpia facetuttuja enkä koko fb:a. Elämän yliesittäminen ja itsestään erityisen tekeminen on tavattoman rasittavaa. Ei oikeasti jaksa kiinnostaa jonkun kiva kesäkattaus tai leivotut korvapuustit  tai matonpesut tai lapsen hassunhauska mukaviisas tokaisu tai linkitetty testi, jossa kyseinen henkilö on yksisarvinen tai koivu. Ei jumaliste, mitä ajanhukkaa.

Vierailija
15/15 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ajatellut myös siirtyä pois koko fb:stä. Ei vain kestä sitä wonderlandia ja tuubaa mitä ihmiset suoltaa sinne jatkuvalla syötöllä, ettei vain seura tekisi kaltaisekseen. Nytkun oikein ajattelee, niin koko fb on aivan absurdi ja suoraan anaalista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi