Mieheni ei tyydytä halujani
Olemme 30-vuotiaita. Yhteistä taivalta takana 9 vuotta, ja meillä on kaksi lasta. Seksi on aina ollut tylsää. Nyt kun olen usein ottanut puheeksi asioita mutkä sytyttäisivät minua, mies rupeaa vain mököttämään eikä todellakaan kuuntele. Itse taas olisin avoin esimerkiksi miehen "fetisseihin", jos hän jotain erikoisempaa ehdottelisi. Muuten rakastan miestäni, mutta haluaisin edes joskus saada hyvää seksiä.... Miten voisin saada mieheni tajuamaan, että olisi kiva välillä itsekin SAADA, elkä vain antaa..
Kommentit (13)
No olet väärän kumppanin kanssa, seksuaalisesti väärän siis, luultavasti. Minäkään en halua tyydyttää kenenkään haluja, vaan oletan, että kumppani nauttii siitä mitä saa. Olen nainen. Olen löytänyt miehen, joka ei kaipaa, että minä ottaisin suihin. Päällä voin olla mutta senkin teen varmaan aika vajaasti ja ei mitenkään erityisen kiihottavasti. Miehelläni ei siis ole erityistoiveita. Minulle olisi kamalaa joutua epämukavuusalueelleni seksissä!
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:38"]No olet väärän kumppanin kanssa, seksuaalisesti väärän siis, luultavasti. Minäkään en halua tyydyttää kenenkään haluja, vaan oletan, että kumppani nauttii siitä mitä saa. Olen nainen. Olen löytänyt miehen, joka ei kaipaa, että minä ottaisin suihin. Päällä voin olla mutta senkin teen varmaan aika vajaasti ja ei mitenkään erityisen kiihottavasti. Miehelläni ei siis ole erityistoiveita. Minulle olisi kamalaa joutua epämukavuusalueelleni seksissä!
[/quote]
Perus av-mamma siis.
Ehkä vähän myöhäistä, kun noin pitkähistoria takana... Nämä luulis tulevaan esiin aika alkuajoilta.
Minä olisin valmis toteuttamaan mieheni toiveita ilomielin, mikäli hän välillä toteuttaisi minun. Periaatteessa toteutan hänen kokoajan - hän laukeaa ja itse jään ilman minkäänlaista nautintoa.
-Ap
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:40"]Ehkä vähän myöhäistä, kun noin pitkähistoria takana... Nämä luulis tulevaan esiin aika alkuajoilta.
[/quote]
Olen siis tosiaankin ollut 20-vuotias kun olemme ruvenneet tapailemaan. Silloin ensimmäisenä sytykkeenä toimi KAIKKI, toisen kosketuskin sai kylmät väreet. Ei tarvittu mitään erityisiä taitoja.
-ap
Meilläkään ei seksi oikein luista mieheni kanssa. Yhdessä olemme olleet kauan ja seksi on aika tylsää. Vain muutaman kerran vuodessa se on kiihkeätä, mutta normaalisti lähinnä miehen kassien tyhjennystä ja sen jälkeen miestä alkaakin nukuttaa. Aloitteita ei mies tee enää, mutta onneksi lähtee kyllä mukaan hyvin helposti kun minä teen. Saatan pistää miehen kiertoon tämän vuoden puolella jo, asiaa olen miettinyt nyt pari vuotta ja tämä tylsä seksi on vain yksi huono asia. Toki on suhteessa hyviäkin puolia.
Miten hitossa te olette tyytyneet tuollaiseen, ap jopa 9 vuotta eli juuri seksuaalisesti aktiivisimmat vuotensa. Tai toki niitä on vielä paljon edessäkin, mutta äkkiä ukko vaihtoon ja kohti omaa orgasmia!
Miehen eksäkin valitti tylsää seksielämää, vaikka se ei ollut eron aihe. Nyt sen nykyinen kauppaa sitä s/m piireissä. Ehkä hän on onnellinen, ei ainakaan ole tylsää vaniljaseksiä päivittäin ja perhettä.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:53"]Miten hitossa te olette tyytyneet tuollaiseen, ap jopa 9 vuotta eli juuri seksuaalisesti aktiivisimmat vuotensa. Tai toki niitä on vielä paljon edessäkin, mutta äkkiä ukko vaihtoon ja kohti omaa orgasmia!
[/quote]
Olen tyytynyt siksi, että mies on aivan ihana persoona, ihana isä lapsilleni, huomioi ja hellii minua (muutoin kuin sängyssä), tullaan hyvin juttuun ja hän on oikeastaan myös paras ystäväni. Eli kaikki muut on kunnossa paitsi seksi. Mieheni tuntuu nauttivan seksistämme.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:44"]Saanko kusta sun perseeseen?
[/quote]
Onks tää sama kommentoija joka kirjotti kerran jollekkin, että pitääkö sun peräreikään oksentaa? Mä nauran sille edelleen xD
Mä olen kyllä nyt 4-kymppisenä seksuaalisesti aktiivisimmillani, nousukiito alkoi 3-kymppisenä. Se on juurkin noin kun ap:llä, vapautuu, on valmis kokeilemaan ja myös tietää, mistä nauttii. 2-kymppisenä en todellakaan osannut. Nyt tuotan nautintoa ja saan sitä mjös itse.
Ihme eunukki sun ukkos. Vaihtoon vaan tommonen tuhkamuna!