Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Espanjalainen mies parisuhteessa

Vierailija
09.03.2022 |

Onko kenelläkään kokemusta seurustelusta espanjalaisen miehen kanssa? Yksilöitä toki kaikki ovat maasta riippumatta, mutta kiinnostaa silti.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matka on ainakin pitkä, ei ihan joka himoon viitsi lähteä.

Vierailija
2/5 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän aikaa, oli ihanan sosiaalinen ja hyvä puhumaan. Mukava, rento, ei tarvinnut istua autossa hiljaa miettien mistä puhua. Sopi minulle, olen ekstrovertti ja kerrankin toisesta oli seuraa sopivasti. Vähän machoilua kuitenkin. Ei tahtonut lapsia, joten jatkoin matkaa. Oli kyllä mukava muiden lapsille. Kävin nyt vilkaisemaan somessa eikä näyttäisi olevan lapsia nyt vuosienkaan päästä. Mulla on hurmaavan suomalaisen miehen kanssa ja on pidemmän päälle vaivattomampaa kun on sama äidinkieli. Tietysti rakastuessa on mahdotonta järkeillä sellaista, että antaa palaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarttuu leuasta etusormella ja peukalolla.

Vierailija
4/5 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut esp.miesten kanssa. Aviomieheni ja lapseni isä on myöskin espanjalainen; olemme olleet naimisissa jo hyvin pitkään. Hyvä isä ja maailman ihanin mies. Rakkaus ja kiintymys on vain syventynyt vuosi vuodelta. Olemme molemmat kielitaitoisia; espanjan kielen opettelin nopeasti ja mies on aina ollut kiinnostunut Suomesta/ suomen kielestä ja ihan hyvin hän sitä nyt jo puhuukin. Alkuun käytimme englannin ja/tai saksan kieltä.

Vierailija
5/5 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhekeskeinen, äitini ja isäni rakastama vävy. Hyvä tekemään ruokaa. Vähän boheemi mitä asuntoon tulee. Mutta niin tarkkana vaatteiden suhteen että mielelläni imuroin kun hän pitää pyykistä huolta, viikkauksineen ja silityksineen. Rakas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme