Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa minulle toisenkin miehen

Vierailija
08.08.2015 |

Ei ole provo, kiitos vaan.

Miehelläni on eräänlainen fetissi(?) sitä koskien, että minä seurustelisin toisenkin miehen kanssa hänen lisäkseen. Ei ole mustasukkaista sorttia ja kiihottuu esim. kolmen kimpasta ajatuksena. Ei ole kiinnostunut ottamaan itselleen toista naista tms., vaan minua koskee tämä juttu. On viime aikoina puhunut aiheesta aika paljon.

Minä en itse tiedä, miten asiaan suhtautua. En ole kokenut koskaan tarvetta toiselle miehelle, mutta toisaalta olen kiinnostunut seksistä kahden miehen kanssa. Pelkään vaan että jos ihastun/rakastun toiseen mieheen, tunteeni laimenevat nykyistä miestäni kohtaan. En tahdo rikkoa pitkää liittoa, lapsiakin meillä on.

Mitä tekisitte asemassani?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Don't play with fire

Vierailija
2/3 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi haluaa, että seurustelisit toisenkin miehen kanssa. Se on jo paljon vaadittu. Käytitkö vahingossa seurustella sanaa? Monet kyllä haluavat jotain kolmen kimppaa, mutta ne ovat vain panojuttuja. Olisiko teilläkin kyse lähinnä vain siitä?

Minä en suostuisi mihinkään tuollaiseen. Ajatuksenakin kaksi miestä etenkin yhtä aikaa sängyssä olisi aika vastenmielinen. Se on himoa, ei tunnetta. 

Miksi miehesi moista haluaa? Tietysti fetissejä voi olla joka lähtöön. Onko hän jossain aiemmissa suhteissa kokeillut esim. kolmen kimppaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käyttänyt sanaa vahingossa, mies haluaa että minulla olisi myös seurustelusuhde toiseen mieheen. Kokee ettei ole koskaan ollut täysin yksiavioinen tai jotain sellaista. En tiedä tarkalleen miksi asiaa haluaa, kolmen kimppaa ei ole harrastanut tms.? Toivoo myös että voisi ystävystyä tämän toisen miehen kanssa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi