Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vajaa-Älyiset kaupan kassat

Vierailija
08.08.2015 |

Oletko kohdannut monia ja mitä kaikkea ovat mokailleet? 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 20:19"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 20:04"]

Onko mielestäsi kaupan kassa WT? Omasta mielestäni ei.. osa on siviteyneitä, vaikkakin pieni osa.

[/quote]

Kirjoituksesi perusteella sanoisin - todella pieni osa.

[/quote]

haahahaha.. katkeen naurusta.. hah ..

Vierailija
22/25 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassa: You´re fired.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ilmeisesti ollut viimeiset 20 vuotta todella hyvä tuuri, sillä mieleeni ei tule yhtään kertaa jolla kaupassa käymiseni olisi jotenkin häiriintynyt kassan vähä-älyisyydestä.

Vierailija
24/25 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 20:31"]

Minulla on ilmeisesti ollut viimeiset 20 vuotta todella hyvä tuuri, sillä mieleeni ei tule yhtään kertaa jolla kaupassa käymiseni olisi jotenkin häiriintynyt kassan vähä-älyisyydestä.

[/quote]

Laitoin plussia. koska hyvä sinulle. Omalla kohdallani näin onnellisesti ei ole kuitenkaan käynyt.

Vierailija
25/25 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 19:54"]

Itse kassatyöntekijänä kassaa avatessa olen huomannut, että vaikka mitä sanoisin tai huutaisin kassaa avatessa, ei kukaan asiaa noteeraa vaan jatkavat jonottamista ja tuijottaa vaan! :DD 

Sen takia omia äänihulia säästääkseni, en sano mitään vaan avaan kassan ja ensimmäinen fiksu asiakas pääsee sitte jonottamatta ;)

[/quote]

Monet kassat luulee, että oikein Babyloonian ovet ovat auenneet, kun sen kassansa avaavat. Saattaa toki nopeuttaa sen 30 sekunttia, mutta itse olisin tyytyväinen, jos niitä jonoja ei edes pääsisi syntymään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi