Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vajaa-Älyiset kaupan kassat

Vierailija
08.08.2015 |

Oletko kohdannut monia ja mitä kaikkea ovat mokailleet? 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 20:19"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 20:04"]

Onko mielestäsi kaupan kassa WT? Omasta mielestäni ei.. osa on siviteyneitä, vaikkakin pieni osa.

[/quote]

Kirjoituksesi perusteella sanoisin - todella pieni osa.

[/quote]

haahahaha.. katkeen naurusta.. hah ..

Vierailija
22/25 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassa: You´re fired.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ilmeisesti ollut viimeiset 20 vuotta todella hyvä tuuri, sillä mieleeni ei tule yhtään kertaa jolla kaupassa käymiseni olisi jotenkin häiriintynyt kassan vähä-älyisyydestä.

Vierailija
24/25 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 20:31"]

Minulla on ilmeisesti ollut viimeiset 20 vuotta todella hyvä tuuri, sillä mieleeni ei tule yhtään kertaa jolla kaupassa käymiseni olisi jotenkin häiriintynyt kassan vähä-älyisyydestä.

[/quote]

Laitoin plussia. koska hyvä sinulle. Omalla kohdallani näin onnellisesti ei ole kuitenkaan käynyt.

Vierailija
25/25 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 19:54"]

Itse kassatyöntekijänä kassaa avatessa olen huomannut, että vaikka mitä sanoisin tai huutaisin kassaa avatessa, ei kukaan asiaa noteeraa vaan jatkavat jonottamista ja tuijottaa vaan! :DD 

Sen takia omia äänihulia säästääkseni, en sano mitään vaan avaan kassan ja ensimmäinen fiksu asiakas pääsee sitte jonottamatta ;)

[/quote]

Monet kassat luulee, että oikein Babyloonian ovet ovat auenneet, kun sen kassansa avaavat. Saattaa toki nopeuttaa sen 30 sekunttia, mutta itse olisin tyytyväinen, jos niitä jonoja ei edes pääsisi syntymään!