Vajaa-Älyiset kaupan kassat
Kommentit (25)
Minulla on ilmeisesti ollut viimeiset 20 vuotta todella hyvä tuuri, sillä mieleeni ei tule yhtään kertaa jolla kaupassa käymiseni olisi jotenkin häiriintynyt kassan vähä-älyisyydestä.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 20:31"]
Minulla on ilmeisesti ollut viimeiset 20 vuotta todella hyvä tuuri, sillä mieleeni ei tule yhtään kertaa jolla kaupassa käymiseni olisi jotenkin häiriintynyt kassan vähä-älyisyydestä.
[/quote]
Laitoin plussia. koska hyvä sinulle. Omalla kohdallani näin onnellisesti ei ole kuitenkaan käynyt.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 19:54"]
Itse kassatyöntekijänä kassaa avatessa olen huomannut, että vaikka mitä sanoisin tai huutaisin kassaa avatessa, ei kukaan asiaa noteeraa vaan jatkavat jonottamista ja tuijottaa vaan! :DD
Sen takia omia äänihulia säästääkseni, en sano mitään vaan avaan kassan ja ensimmäinen fiksu asiakas pääsee sitte jonottamatta ;)
[/quote]
Monet kassat luulee, että oikein Babyloonian ovet ovat auenneet, kun sen kassansa avaavat. Saattaa toki nopeuttaa sen 30 sekunttia, mutta itse olisin tyytyväinen, jos niitä jonoja ei edes pääsisi syntymään!
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 20:19"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 20:04"]
Onko mielestäsi kaupan kassa WT? Omasta mielestäni ei.. osa on siviteyneitä, vaikkakin pieni osa.
[/quote]
Kirjoituksesi perusteella sanoisin - todella pieni osa.
[/quote]
haahahaha.. katkeen naurusta.. hah ..