Mistä muuten johtuu, että nimet kirjoitetaan aina näin esim. Maija meikäilen. Taivutus. Minä haluaisin kosia maija meikäläinen"?
Miksei se voi olla minä haluaisin kosia maija meikäläistä.
Tai esim joku huutaa, että minä olen maijaa meikäläineen, mutta se kirjoitetaan aina minä olen maija meikäläinen?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa sä horiset?
Joo toin kanssa yksi. Mä kanssa kirjottaisin mitä hittoa sä horiset. Todella outo suomen kielen virallinen muoto "mitä hitto sä horiset"
T.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa sä horiset?
Joo toin kanssa yksi. Mä kanssa kirjottaisin mitä hittoa sä horiset. Todella outo suomen kielen virallinen muoto "mitä hitto sä horiset"
T.ap
Nyt olen kyllä sanaton.
T.1
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa sä horiset?
T.apNyt olen kyllä sanaton.
T.1
Et suinkaan. Päästit juuri neljä hienoa suomalaista sanaa, mutta kaikissa on väärät taivitus muodot.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa sä horiset?
T.1Et suinkaan. Päästit juuri neljä hienoa suomalaista sanaa, mutta kaikissa on väärät taivitus muodot.
T. Ap
Sä et taida puhua suomea äidinkielenäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa sä horiset?
T.1Et suinkaan. Päästit juuri neljä hienoa suomalaista sanaa, mutta kaikissa on väärät taivitus muodot.
T. ApSä et taida puhua suomea äidinkielenäsi?
Ei taida olla tältä planeetalta.
Mitä hittoa sä horiset?