Olin koko viime vuoden laihiksella, enkä laihtunut, bmi yli 40
Tai no, laihduin mä 10 kg YHTEENSÄ koko hemmetin vuonna. Ja mä söin kaikkien mahdollisten taiteen sääntöjen mukaan, punnitsin grammalleen, merkkasin kaiken ylös, harrastin verenmaku suussa kaikenlaista liikuntaa jne. Ja silti lopputulos noin pska.
Nyt mä oon laihtunut kahdessa viikossa enemmän kuin koko viime vuonna yhteensä. Ja mitä tapahtui? Ihastuin, meni totaalisesti ruokahalu ja oon elänyt käytännössä melkein paastolla tämän ajan. Ja kilot katoaa ihan käsittämätöntä vauhtia.
Kun ois tänkin tuolloin tiennyt, niin oisin paastonnut kiloni pois.
Ps. Kuka väitti, ettei hyvännäköinen urheilijamies voisi rakastua tämmöiseen pullukkaan? Kyllä näköjään voi, ja tulisesti voikin ;)
Kommentit (13)
Jaa kyllä multakin lähti kilo per päivä kun läheinen kuoli. Tuli ne kilot korkojen kera kun pystyin taas syömään. Vähän sama asia kun on oksennustaudissa.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 19:17"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 17:39"]
Ihanaa, että olet onnellinen! Kymmenen kilon pudotus vuodessa on hyvä saavutus. Älä laihduta nyt paastolla, ettet laihdu liian nopeasti. Nopea laihdutus saattaa kostautua. Nimim. itsekin kilojensa kanssa kamppaileva.
[/quote]
Kiitos positiivisesta viestistäsi! Ei mulla ollut tarkoituksena edes laihduttaa, mutta näköjään ihastuminen vie ruokahalun ihan totaalisesti. Ja kun siitä on näin positiiviset seuraukset, niin annan itselleni armoa. Rakkaus tekee näköjään ihmeitä <3 Ja lupaan olla varovainen seurausten suhteen ( = en halua lihoa takaisin kadotettuja kiloja).
[/quote] Niin tosiaan jos noin laihtuu, niin lähtee osittain lihaksista. Jospa sä lähtisit komean urheilijamiehen kanssa salille ja lenkille tai mitä urheilua nyt harrastaakin. Sali ois hyvä, tarviit varmaan lisää lihasta.
Et ollut laihiksella. Olit vain emotionaalisella tripillä jolloin käytit sellaisia ärsyke sanoja kuten 'laihis' aktivoidaksesi tiettyjä mielikuvia päähäsi siitä mitä olit tekevinäsi ja näin mielikuvien kautta olit etäännyttänyt varsinaisen tavoitteellisen tekemisen mainoksiin, blogikuviin ja rahkaruokapurkkien huolliteltuihin muovikuvioihin.
Hei mä olen kans huomannut että parisuhde laihuttaa! Mä syön noin yleisesti tosi terveellisesti ja kevyesti mutta sitten iltaisin yksin kotona istuessa viihdytän itseäni herkuttelemalla. Sitten jos onkin joku tässä viettämässä sitä iltaa mun kanssa tai käytän illan puhumalla puhelimessa tai tekstaillen niin ihan huomaamatta jää herkut pois :D Onneksi olkoon positiivisesta elämän muutoksesta kahdella saralla! :) Mäkin päätin nyt aloittaa sellaisen melkein paaston. Eilen ja tänään en ole syönyt kuin yhden aterian päivässä ja yllättävää kyllä ei ole ollut nälkäkään! Ehkä tässä käy niin että viikon päästä ähmellän taas itseni turvoksiin :D
Se mies voi olla hyvä motivaattori, mutta syytä on syödä kuitenkin ja mielummin siten, että sillä tavoin voi syödä loppuelämänsä.
Mun Bmi oli myös yli 40, olen reilun vuoden aikana laihtunut yli 20 kiloa. Kesän aikana nyt 4 kiloa, Bmi on nyt 31 ja syksyn aikana kiloja on varmasti mennyt 30. Minä ajattelen itse niin, etten ole laihiksella vaan teen elämäntapamuutosta. Kaikki ruuat ovat sallittuja, mutta kiinnitän huomiota ruuan määriin. Isoin muutos onleivän syömisen raju vähentäminen. Esim lounaa kanssa se on ihan turha.
Mitä olet syönyt ja miten liikkunut, kun paino putosi noin vähän.
Minä' lopetin laihduttamisen ja paino, joka jumitti koko laihiksen, on jumittanut edelleen, vaikka syön paljon enemmän.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 21:45"]
Minä' lopetin laihduttamisen ja paino, joka jumitti koko laihiksen, on jumittanut edelleen, vaikka syön paljon enemmän.
[/quote]
Sama mulla. 10 vuotta yritin laihduttaa erilaisin menetelmin. Alkuun jojoilua, eli kaikilla menetelmillä lähti helposti painoa 10-15 kg pois, mutta tuli takaisin. Sitten lopulta millään tavalla ei enää paino edes lähtenyt laskemaan, ei esim. tiukalla paleodieetillä, karppaamalla tai 1200 kcal kalorilaskennalla. Päätin luovuttaa koko laihdutusyritykset. Olen syönyt rennommin, myös hiilareita, en ole miettinyt määriä, olen kaljoitellutkin. Ja paino pysyy samassa kuin silloin kun yritin laihduttaa. Käsittämätöntä.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 19:32"]
Hei mä olen kans huomannut että parisuhde laihuttaa! Mä syön noin yleisesti tosi terveellisesti ja kevyesti mutta sitten iltaisin yksin kotona istuessa viihdytän itseäni herkuttelemalla. Sitten jos onkin joku tässä viettämässä sitä iltaa mun kanssa tai käytän illan puhumalla puhelimessa tai tekstaillen niin ihan huomaamatta jää herkut pois :D Onneksi olkoon positiivisesta elämän muutoksesta kahdella saralla! :) Mäkin päätin nyt aloittaa sellaisen melkein paaston. Eilen ja tänään en ole syönyt kuin yhden aterian päivässä ja yllättävää kyllä ei ole ollut nälkäkään! Ehkä tässä käy niin että viikon päästä ähmellän taas itseni turvoksiin :D
[/quote]
Mulla on aina parisuhteet lihottanut. Yleensä alkuun seurusteluaikana tulee paljon istuttua baareissa ja syötyä ravintoloissa. Sitten kun asutaan yhdessä, niin tulee tehtyä enemmän ruokia kuin yksin, jotenkin yhdelle ei viitsi laittaa mitään kummoista mutta kahdelle viitsii. Ja mies usein haluaa tukevaa ruokaa eikä pelkkiä "rehuja", joten itsekin syö sitten sitä tukevaa ruokaa.
Viimeksi vuoden avoliitossa lihoin 16 kg. No ei ihme, kun minä 165 cm nainen söin samaa ruokaa ja varmaan myös saman verran kuin 90 kg painanut avopuoliso... Nyt taas sinkkuna ja paino laskee itsestään, kun syöminen "unohtuu", eikä viitsi juuri laitttaa ruokia vaan elää jollain jogurteilla ja hedelmillä vaan. Makeista tai naposteltavista en ole koskaan välittänyt, syön vain ruoka-aikoina enkä mitään välillä.
12, minulla oli kalorit 800 pintaan laihdutuksen aikana ja ylipainoa monta kymmentä kiloa. Tunnen tuskasi.
11
Vuodessa 10 kiloa on juuri sopiva vauhti laihduttamiselle. Siinä ehtii löystyvä ihokudos kiinteytyä.
No edelleen suhteet tai ihastumiset ei ole vain ulkonäöstä kiinni.
Ihanaa, että olet onnellinen! Kymmenen kilon pudotus vuodessa on hyvä saavutus. Älä laihduta nyt paastolla, ettet laihdu liian nopeasti. Nopea laihdutus saattaa kostautua. Nimim. itsekin kilojensa kanssa kamppaileva.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 17:39"]
[/quote]
Kiitos positiivisesta viestistäsi! Ei mulla ollut tarkoituksena edes laihduttaa, mutta näköjään ihastuminen vie ruokahalun ihan totaalisesti. Ja kun siitä on näin positiiviset seuraukset, niin annan itselleni armoa. Rakkaus tekee näköjään ihmeitä <3 Ja lupaan olla varovainen seurausten suhteen ( = en halua lihoa takaisin kadotettuja kiloja).