Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kampaajia paikalla? hiusvärikatastrofi

Vierailija
08.08.2015 |

En ollut aiemmin värvännyt hiuksiani, oma värini oli tummanvaalea/vaaleanruskea. Päätin sitten kokeilla ensimmäistä kertaa kotivärjäystä ja ostin marketista värin "tuhkanvaalea" (ei mikään ihan blondi mutta sellainen tuhkaan taitava vaaleanruskea) , paketin mukaan sen piti käydä luonnolliselle värilleni.
Laitoin värin päähäni ohjeen mukaan. Tuloksena oranssi tukka jonka juurikasvu (?!? Minulla ei siis ollut mitään juurikasvua kun oli oma väri päässä) on keltainen.
Nyt pohdin mitä tälle kuontalolle pitäisi tehdä. Tämä väri ei todellakaan jää päähäni, ei sovi minulle ollenkaan. En ymmärrä mistä tuo oranssi väri ilmestyi. Olisiko kellään vinkkejä mitä tehdä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole mikään kampaaja, mutta kuulostaa että tuossa värissä olisi ollut jotain vikaa? jos suinkin on ylimääräistä rahaa, niin menisin ehkä kampaajalle itse. 

Vierailija
2/9 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahhahahhaa, voi sua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajalle aika mahdollisimman pian. Itse tuskin pystyt korjaamaan.

Vierailija
4/9 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksessasi voi olla punapigmenttiä, joka vaalennuksen yhteydessä tulee esiin. Suosittelisin menemään kampaajalle. Halvempi ratkaisu on laittaa vihertävää/mattaista väriä päälle, mikä poistaa punaisuuden ja väristä tulisi taas neutraali.

Vierailija
5/9 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi väri ei vaalenna riittävästi vaan jättää oranssiksi tai keltaiseksi. Jos haluat vaaleat hiukset, vaalenna vahvemmalla aineella ja koita värjätä päälle. Ehkä kannattaa mennä kuitenkin kampaajalle.

Onnea yritykseen!

Vierailija
6/9 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätäapuna voit käyttää hopeashampoota ja -hoitoainetta ja mielellään vielä jotain pesun jälkeen suihkutettavaa ja houksiin jätettävää hopeahoitoainetta. Sinertäväsävyinen tai hopea colourmask päähän pidemmäksi ajaksi ebnen huuhtelua.

Vierailija
7/9 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kone käteen ja tukka siiliksi. Sillähän noista pääsee.

Vierailija
8/9 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 14:41"]Kone käteen ja tukka siiliksi. Sillähän noista pääsee.
[/quote]
No kun ei pääse: oranssi siili tuskin näyttää yhtään kivemmalta.

Vierailija
9/9 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää nyt herranisä ihmiset suoraan kampaajalle värjäämään jos ette mitään hiuksista tai väreistä tiedä-_-