Apua , mua huijattiin Tori.fi maksoin Paypalilla
Mitä teen? Maksoin ja tyyppi katos ja poisti keskustelut samantien. Paypalin sivut englanniksi eikä sinne voi nyt soittaa. Onko kokemusta.
Kommentit (14)
Tästä syystä tavara ja raha vaihtuu aina kasvokkain. Ja joko käteisenä tai mobilePayllä.
Siis eihän se näy toiselle jos poistaa keskustelun
Teet paypaliin disputen.
https://www.paypal.com/us/webapps/mpp/security/seller-dispute-resolution
Just näin, avaat disputen, PayPal on tästä turvallinen maksumuoto ja itsekin olen saanut rahat takaisin vastaavassa tilanteessa.
Ei voi avata disputea koska olin niin urpo että maksoin friends and family siirrolla. Myyjä antoi alennuksen koska noi tekemällä kuulemma säästää siirtomaksussa.
T. Varmaan mitä ap seuraavaksi sanoo.
Maksoin tavallisesti mutta rahat jäi ’jumiin’ ja palautui. Tämä myyjä ehdotti kokeilemaan friends and family. Ja se meni läpi. Sitten loppuikin viesteihin vastaaminen. Lapselta jäi saamatta toivomansa juttu ja minä menetin vähäisiä rahojani 🥲
Siis poisti sen ilmoituksen, eikä enää vastaa keskusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Siis eihän se näy toiselle jos poistaa keskustelun
Voi että miten harmi. Vihaan epärehellisiä ihmisiä. Olen niin pahoillani puolestanne.
Jos oli postitettava ostos niin ehkä kuitenkin laitoit osoitteesi ja paketti tulee lähipäivinä.
Kyllä minäkin poistan ilmoituksen kun saqn maksun ja osoitteen. Tosin kiitän kaupoista ensin.
Vierailija kirjoitti:
Voi että miten harmi. Vihaan epärehellisiä ihmisiä. Olen niin pahoillani puolestanne.
No et ees ole. Jokaiselle tyhjäpää ulisijalle hoet tota samaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi avata disputea koska olin niin urpo että maksoin friends and family siirrolla. Myyjä antoi alennuksen koska noi tekemällä kuulemma säästää siirtomaksussa.
T. Varmaan mitä ap seuraavaksi sanoo.
Just. Nappiin meni arvaus ja alanuoleja ropisi.
En ole uskaltanut enkä uskalla vastakaan toimia kirppismaksuissa muuten, kuin face to face.
Nämä kokemukset vaan vahvistavat käsitystäni.
Mullekin alkaa riittämään nämä ikuiset huijarit. En osta enää ikinä mitään mistään. Vain oikeista kaupoista. Yksityishenkilöltä en enää ikinä.
Sitä tapahtuu, rikosilmoitus tehdään netissä, tuskin tuut saamaan ikinä rahoja takaisin.