Suihinotosta...
Olen noin 25v mies ja tykkään eri asennoista, sekä tykkään myös nuolla ja sormettaa naistani. En kuitenkaan pidä siitä laisinkaan, että nainen ottaa multa suihin tai tyydyttää munaani kädellään. VAIKKA hän niitä haluaakin tehdä ja ehdottaa itse, niin mulla tulee semmonen alistaja/sika fiilis kun hän aloittaa... ja se saattaa pilata taas kaiken muun fiiliksen. Tuntuu hyvältä, mutta käsittämättömän väärältä.
Onko siis muita edes suunnilleen samanlaisia? Kun tuntuu ainakin tällä palstalla kaikille miehille suihinotot enemmänkin kuin kelpaavan...
Kommentit (7)
Niin ja mistä moinen voi johtua? En keksi sille mitään järkevää syytä. Ja hei vaan marjaleena. -ap
Lopetat turhan miettimisen ja annat mennä vain. Jos toinen kerran haluaa sitä tehdä ja se tuntuu hyvältä, niin turhat ajattelit nakkaat menemään ja nautit. Voit katsoa samalla naistasi ja jos hän näyttää kärsivältä niin sitten lopetat, mutta jos taas hän nauttii siitä itsekin niin jatkakaa. Totut varmasti nopeasti.
Jos hyvältä tuntuu, niin anna vaan naisen ottaa sulta suihin. Et pysty kuitenkaan vastustamaan.
Voithan ajatella sen niin että sinä alistut naiselle, kun hän tekee sinulle mitä haluaa.
Kunpa kaikki miehet olisivat tällaisia! Itse pistän pelin heti poikki, jos mies ehdottaa suuseksiä tai jotain ihme asentoja. Saisi olla kiitollinen, että ylipäätään annan seksiä. Fetissit ovat pervoilijoita varten.
Moi marjaleena 47v