Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sorella pilaa koko bb:n!!

Vierailija
29.09.2006 |

(ja tällä en nyt sitten syyllistä ketään, enkä hyväksy seksuaalista hyväksi käyttöä jne. ihan turha tässä ketjussa alkaa taas jauhamaan niistä torstain tapahtumista.)

Mutta mielestäni Sorella pilaa koko bb:n. Jatkuvasti on naama nurinpäin, mikään ei ole hyvin. Joka asiasta pitää valittaa.

Kun on tulossa oikeusjuttu, kukaan ei pidä minusta, Jenni kiusaa, ruoassa on sipulia . isä ja äiti eivät koskaan rakastaneet minua, jne jne

Ihan jatkuvaa itkemistä ja säälin hakemista. Koko ajan jonkun pitää olla lohduttamassa ja kuuntelemassa hänen murheitaan. Itse ei silti koskaan pysty kuuntelemaan muita.

Ei edes yritä keskustella asioista ja tulla toimeen. Vaikea paikka kun tulee niin juoksee sänkylle teatraalisesti itkemään. Jos epäonnistuu jossain niin taas käy itkemään ja sitten alkaa sama valitusvirsi että enhän minä edes kuulu tähän porukkaan.

Mä en enää jaksa. EN pysty enää katsomaan bb:ta, verenpaine nousee liian korkeaksi :) Harmi koska bb on ihan hyvä ohjelma. Mutta ei ole enää ollenkaan viihdyttävää katsoa vain kuinka kaikki pyörii yhden ihmisen itkun ja mökötyksen ympärillä.

Jos Sorellan itku on vain esitystä ja huomion hakemista, niin säälittävää. Aliarvioi katsojia todella pahasti...

Jos taas Sorellalla on oikeasti pahaolla, häntä vaivaa se Mika juttu ja ahdistaa. Niin lähtisi jo pois talosta. Se olisi silloin hänelle itselleenkin parasta. Ei asioita voi noin käsitellä, että kaadetaan asiat toisten kilpailijoiden niskaan.

En ymmärrä miten nuo tuolla talossa jaksavat SOrellaa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksa minäkään ymmärtää

Vierailija
2/17 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorella on tuonut koko sänkykohun, paljon inhottavaa monelle mammalle, aiheuttanut kuppikuntia ja porukoitumista, ja saipa aikaan eiliset huutoepisodit myös (vai tuleeko ne vasta tänään telkassa, en tiedä). Mitä siellä pitäisi tehdä, jutella ja hengailla sohvilla, että se ei " menisi pilalle" ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä opettaja. Onneksi ei oman lapseni.

Mutta jospa se saisi huomenna lähtöpassit! :)

Vierailija
4/17 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuoden bb oli ihan hanurista, kun kaikki oli niin ihanan solidaarisia. Sitten vain tyytyväisen kateltiin, kun asukkaat makoilivat sohvilla ja Tinde askarteli. Jihaa...

Vierailija
5/17 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmi.

ap

Vierailija
6/17 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä rasittavan olonen tyyppi

Vierailija
7/17 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se jatkuva itkeminen ja valitus ei ole ollenkaan viihdyttävää.

Vierailija
8/17 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kirottiin miehen kanssa, että voiko koko ohjelmaa enää katsoa sen jatkuvan pillittämisen takia.

Vierailija
9/17 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä katsoisin ennemmin vaikka kuutta kaarloa huutamisineen kuin tota tekoitkuakkaa. eikö sitä yhtään hävetä? ja eikös ne saa taas viinaakin tänä iltana kun on hannen synttärit. kai se sit mustasukkasuuksissaan ulvoo kaiken yötä...

Vierailija
10/17 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikan välille olis kehkeytynyt jotain. Siinä oli jotain suloista teinimeininkiä:)

Vierailija
11/17 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä enää.... Minä, minä, minä ja välillä itketään hysteerisesti ja sitten taas minä, minä, minä. Kun oliskin vain nyyhkimistä mutta nainenhan ulvoo. Ei kiitos, en jaksa enää katsoa.

Vierailija
12/17 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette varmaan katso uutisiakaan kun niissä on aina vaan huonoja ja masentavia juttuja. Tsunamikatastrofinkin takia varmaan suljitte aikoinaan koko telkkarin ja netin. Ootte te tekopyhiä marisijoita.

Vierailija
13/17 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mikan välille olis kehkeytynyt jotain. Siinä oli jotain suloista teinimeininkiä:)

Vierailija
14/17 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tulkitsiko vanha täti tilanteen ihan väärin:(

Vierailija
15/17 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa katsoa, kun aikuinen ihminen itkeskeleen koko_ajan ja yleensä vielä ihan typeristä syistä.

Vierailija
16/17 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi varmasti edennyt pitemmällekin ilman sormellan tuloa

Vierailija
17/17 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ette varmaan katso uutisiakaan kun niissä on aina vaan huonoja ja masentavia juttuja. Tsunamikatastrofinkin takia varmaan suljitte aikoinaan koko telkkarin ja netin. Ootte te tekopyhiä marisijoita.

Heh, mä en katokaan uutisia, kun siellä on kaikki aina niin päin peetä! Tsunami vei mukanaan työkaverin, että riitti surua ilman uutisiakin.

BBn on tarkoitus olla viihdettä, ei marinaa ja valitusta. Ja sitäpaitsi, en kestä turhaa nitinää lapsiltanikaan! :)