Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marinoidut kirjolohisuikaleet.. Mitä ruokaa?

29.09.2006 |

Mulla päässä lyö tyhjää kun mietin mitä ruokaa noista sais aikaiseksi? Suikaleita löytyy n. 600 grammaa. Ruokaa pitäs saada 6 hengelle..

Vinkkejä kiitos!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytetään suikaleita joko kirjolohikiusaukseen (perunasipulisekoitusta, ruokakermaa ja suikaleita (hunajamarinadi). Uunissa reilu tunti +200 astetta) tai kirjolohipastaan (keitettyä tuorepastaa + kastike jossa sipulia, suikaleita (fajitas-marinadi) ja ruokakermaa).

Vierailija
2/2 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tehnyt ihan vain salaattia, jonka seurana on hyvää leipää tarjolla.

Siis kylmä salaattipeti, jossa paljon erilaisia vihreitä salaattilaatuja (ja mm. rucolaa), tomaattia, suola/maustekurkkua, oliiveja tai kaprista mieltymysten mukaan, " tavallista" tuorekurkkua, marinoituja kylmiä perunoita lohkoina tai siivuina sipulirenkaiden kanssa, keitettyjä kananmunia + paistetut kirjolohisuikaleet.

Perunoiden ja sipulirenkaiden marinointi:

Leikataan ainekset kulhoon. Päälle kaadetaan perusviinietikkakastike, jossa on oman suun mukaan säädetyt määrät rypsiöljyä, sitruunanmehua, suolaa, sokeria ja mustapippuria. Laitetaan vähintään tunniksi jääkaappiin maustumaan. Tämä marinadiliemi toimii samalla salaatin kastikkeena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä