Keräiletkö jotakin, mitä?
Minä keräilen kangaskasseja, en siis mitenkään systemaattisesti mutta ostelen jos nättejä tai muuten kivoja tulee vastaan.
Kommentit (36)
odd mollyn vaatteita, erityisesti neuletakkeja. Enkä vaan keräile, toki käytän niitä myös :)
Ennen keräilin erilaisia kaktuksia, taisi olla ikkunalaudoilla yli 30 eri lajia. Sitten muutin kämppään jossa ikkunat on melkein kaikki pohjoiseen päin ja kaktukset ei oikein viihtyneet... nyt on vain muutama, on ikävä mun piikkipalloja.
Hirveitä hamstraajia te. Mä en kestäis tollasta tavaramäärää. Jossain hyllynpäällä 58kissapulloa, jääkappi täynnä rumia magneetteja, ihan sama mihin kattoo niin joka puolella rojua
Vintage silkkihuiveja. Hienoimpia löytöjä vanhat matkamuistohuivit.
Pupu magneetteja jääkaapinoveen. Kaikki magneetit on pupuja. Aina matkoilla silmäilen myyntipaikkoja ja vielä välillä löytyy uusi. Niitä on kyllä jo sika paljon! Pupuja ei kyllä yleisesti ole ihan mahdottomasti myynnissä.
Oon keräillyt huomaamattani jakkuja-niitä on jo 18! En edes ole tajunnut miten niitä on kertynyt.
Kilikelloja matkoilta, nyt on hyllyssä 87 kpl.
Aina kun menen johonkin uuteen maahan, ostan mahdollisimman ruman matkamuistomagneetin. Vien ne työpaikalle aina :D Harmittaa aina jos unohtaa ostaa tai ei ole aikaa! :(
En kerää, mutta äitini kerää possu-hahmoja, kaapit ja hyllyt täynnä. Oon ainoa lapsi joten "kiva" perintö jää mulle :/
Magneetteja matkoilta. Eli aika perus.
Vanhoja kahvipurkkeja on kertynyt aikamoinen kokoelma. Ne ovat hyllyssä esillä. :)
Toinen asia, jota vähän tiedostamattani kerään on vanhat - laadukkaat sekä hyvin säilyneet retro verhot. Ihania isoja kukkia ja paljon rohkeita värejä <3
Häiriintyneiden ja räksyttävien naikkosten sydämiä.
Vaikka mitä, mutta sanotaan tähän vain postikortit ja jugurttipurkkien kannet.
Kuolleita, luulen. Sukulaisia ja vähän muitakin.