exän nyksä raskaana
Ihan kuin olisi lyöty mahaan. Tuli jotenkin outo olo. Ex-mieheni uusi nainen on raskaana. Meille tuli ero kun mies halusi lapsen ja minä en. Mies lähti ja minä olin hajalla. Olen melkein 40 ja tiedän jääväni lapsettomaksi. Mies on 41 ja hänen uusi naisensa ei ole edes kolmeakymmentä. Tuntuu jotenkin paskalta!
Kommentit (8)
No, paska homma (kai?) mutta jos et halunnut lasta niin ei voi mitään. Miksi surkuttelet lapsettomaksi jäämistä? Nyt vaan etsit sen toisen velan ja vietätte railakkaan loppuelämän ilman kakkavaippoja ja kiukuttelevia teinejä.
Oudoin kirjoitus ikinä. Olen onnellinen ex-miehesi tilanteesta, tässähän molemmat sai haluamansa.
No et halunnut lasta! Miehellä on oikeus onneen sellaisen kanssa, joka haluaa lapsen. Oliko jotenkin järkytys, että mies, joka haluaa lapsen, tekisi sellaisen?
Siis mitä? Toki ymmärrän että toisen uusi onni voi tuntua pahalta jos erosta on vain vähän aikaa, mutta miksi surkuttelet lapsettomuuttasi jos et kerran halunnut lasta? Eikö tää ollut vähän niin kuin sun päätös?
paskaltahan se varmaan tuntuu kun mies ei suostunut takiasi luopumaan unelmasta saada lapsi. ähäkutti
Eikö se lapseton elämä ollut toiveesi? Mikä tässä on ongelma? Nykyisen puolison nuori ikä?
Eli nyt kadut silloista valintaasi? Ei voi mitään.