Saatteko kätenne reiden ympäri?
Siis kahdella kädellä, osuvatko peukalot ja muut sormet yhteen kun pistätte reiden ympäri?
Kommentit (54)
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 20:38"]
En, täytyy olla äärimmäisen alipainoinen että tollanen onnistuu
[/quote]
Höpö höpö.
Testi kertoo vartalon sopusuhtaisuudesta. Ihanteellisilla mittasuhteilla varustettu ihminen saa kätensä reiden ympäri puolesta välistä reittä. Tähän vaikuttaa myös sormien pituus, huom! Niillekin on ihanteensa.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 20:02"]
En tosiaankaan saa paksuimmalta kohdalta eli ihan ylhäältä. Reiden ymprysmitta siitä 50 cm, että aika pitkäsormi saisi olla.
Järjetön aloitus muuten.... Ei mitään määritelmää siitä, mistä kohden reittä ja ylipäänsä selitystä, miksi tällaista tietoa kysellään.
[/quote]
Minulla on keskeltä n. 43 cm ja siitä kohdasta ylettyvät peukalo ja keskisormi yhteen. Piti ihan mitata, haha. Paksuimmasta kohdasta ei varmaan mene keltään.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 20:41"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 20:38"]
[/quote]
Höpö höpö.
Testi kertoo vartalon sopusuhtaisuudesta. Ihanteellisilla mittasuhteilla varustettu ihminen saa kätensä reiden ympäri puolesta välistä reittä. Tähän vaikuttaa myös sormien pituus, huom! Niillekin on ihanteensa.
[/quote]
Enpä millään usko.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 20:44"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 20:02"]
En tosiaankaan saa paksuimmalta kohdalta eli ihan ylhäältä. Reiden ymprysmitta siitä 50 cm, että aika pitkäsormi saisi olla.
Järjetön aloitus muuten.... Ei mitään määritelmää siitä, mistä kohden reittä ja ylipäänsä selitystä, miksi tällaista tietoa kysellään.
[/quote]
Minulla on keskeltä n. 43 cm ja siitä kohdasta ylettyvät peukalo ja keskisormi yhteen. Piti ihan mitata, haha. Paksuimmasta kohdasta ei varmaan mene keltään.
[/quote]
Minulla 41cm, mutta ei mene millään yhteen. Ehkä minulla on pienet kädet...
Polven yläpuolelta helposti (35 cm) mutta paksuimmasta kohdasta (52 cm) ei tietenkään mahdollista.
Onko teillä kaikilla mittanauha kehonosien mittaamista varten :D
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 19:45"]
ja jotta ei terveysasiat unohtuisi ulkonäön vuoksi niin muistutuksesi tämä juttu reisien ympärysmitanyhteydestä
sydänterveytyeen
http://www.tohtori.fi/?page=8121124&id=2569838
[/quote]
Joo, jos on voimakkaat lihakset. Reiden pitää olla lihasmassaa, ei rasvaa.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 21:18"]
ja jotta ei terveysasiat unohtuisi ulkonäön vuoksi niin muistutuksesi tämä juttu reisien ympärysmitanyhteydestä
sydänterveytyeen
[/quote]
[/quote]
Tuo on omaa mutuasi. Linkistä: "Reisien paksuuden ja sydäntautien yhteys pysyi, vaikka tutkimuksessa huomioitiin kehon rasvaprosentti, mahdollinen tupakointi ja veren kolesteroliarvot."
Eli ei tarvitse olla lihasmassaa.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 21:18"]
sydänterveytyeen
[/quote]
[/quote]
Nope.
Carrying extra weight on your hips, bum and thighs is good for your health, protecting against heart and metabolic problems, UK experts have said.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/8451674.stm
Naiset kuolevat vähemmän sydän- ja verisuonisairauksiin kuin miehet...
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 21:15"]
Onko teillä kaikilla mittanauha kehonosien mittaamista varten :D
[/quote]
Olen pitänyt mittanauhaa sellaisena perusasiana, joka löytyy joka kodista. Halusi sillä mitata sitten itseään tai jotain muuta.
Itse ainakin seuraan kehoa mittojen, en painon avulla.