Johanna Tukiaisen poikaystävänä esitelty Emmanuel kertoo kaiken:
Johanna Tukiaisen poikaystävänä esitelty Emmanuel kertoo kaiken: Tuli rankasti kusetetuksi!
7.8.2015
Asiasanat: Johanna Tukiainen, Emmanuel Pona
Havaijilta asti Johanna Tukiaista tapaamaan tullut 41-vuotias Emmanuel Pona kertoo tarinansa painetussa Hymyssä. Hän koki Suomessa karun kohtalon.
Mies esiteltiin Johannan uutena poikaystävänä. Pian Johanna kuitenkin väitti Emmanuelin pahoinpidelleen hänet ja mies joutui harhailemaan lentokentällä, sillä paluulippu oli vasta kuukauden päähän. Ystävälliset ihmiset lunastivat Emmanuelin takaisin Havaijille.
Komistus luuli tulevansa kuuluisan bisnesnaisen ja lähes maailmanluokan tähden luokse.
-Johanna kertoi olevansa yksi Suomen kuuluisimpia bisnesnaisia. Hän sanoi, että hänen tanssiryhmänsä on maan arvostetuimpia ja heillä menee hyvin. Hän lähetti kymmenen vuoden takaisia kuvia itsestään. Hän maanitteli Facebookissa minua luokseen Suomeen. Johanna maksoi minulle edestakaiset liput, Emmanuel kertoo painetussa Hymyssä.
Hyvin pian hän huomasi, että elämä Johannan kodissa oli kaoottista.
-Asunnossa juotiin jatkuvasti. Johanna oli lähes koko ajan kännissä ja napsi joitakin pillereitä. Minulla alkoi olla hermot riekaleina jo viikossa.
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 20:20"]
Mua ihmetyttää et millä Johanna maksoi sen matkat? Sehän on ihan pa
[/quote]
Sen matkan maksoi äiti, joka asuu Ruotsissa. Hän toivoisi niin tyttärelleen miesystävää. Itse asiassa ladyllä itselläänkin on rahaa, mutta on äärimmäisen pihi ja maksattaa mielellään seuralaisillaan ihan kaiken.
Varmasti Johanna itse kuvittelee olevansa voittaja tässä pelissä; sellainen joka nauraa matkalla pankkiin, mutta joka on vähänkään seurannut hänen elämäänsä, voi kyllä suoralta kädeltä sanoa ettei kyseessä ole täysissä ruumiin ja sielun voimissa oleva ihminen. Varmasti on viihdyttävää ihmisillä lukea näin sekaisin olevan ihmisen tempauksista, eikä Johanna omien kirjoitustensa ja tekojensa perusteella juuri sympatiaa ansaitse. Mutta olisi kyllä lehdistöltäkin ryhdikäs teko lopettaa tästä kipeästä ihmisestä uutisointi. Vaikka Johanna itse ei sitä tajuakaan, hän on todella monenlaisen hoidon tarpeessa, eikä hänen harhojaan tulisi kenenkään moraalisen ihmisen pönkittää yhtään enempää.
Jossuhan tienas 2012 tai 2013 melkee 50 000euroa.
Emmanuel ois todellakin saanut tulla luokseni. Komea aahhh tykkään mustista miehistä mutten ole koskaan uskaltanut kokeilla
Paljonko Emmanuel veloittaa? Voisin maksaakin.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 20:13"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 19:59"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 19:15"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 19:12"] Mene muualle herkuttelemaan ihmisraunion sekoilulla! Esim. Suomi24 tai hymyyn. RAADONSYÖJÄ!! [/quote] Jutut ovat Hymystä tai Seiskasta. Eivät ole minun hengentuotteitani. Julkkisuutisia. ap [/quote] Mutta kovasti tuntuu nämä hengentuotteet sua kiinnostavan. [/quote] No mitä sitten vaikka kiinnostaisikin? Jos sua ei kiinnosta, ei kukaan pakota sinua lukemaan aihetta käsitteleviä ketjuja. Voit siis hyvillä mielin poistua ja jättää kiinnostuneet keskustelemaan. [/quote] Lynkkaus ja lyttäys kun on sitä teidän keskustelua. Et asia jos se kohdistuiskin tervepäiseen henkilöön, mutta tässä kohtaa hypitään sairaan ihmisen raadolla! Kannustaisitte mieluummin, kuin lyttäisitte.
[/quote]
Minkä takia olet tässä ketjussa? Et ilmeisesti ole kiinnostunut lainkaan Tukiaisen tempauksista kuitenkaan?
[/quote]
Ihan sen takia että saan vittuilla sulle. En ole tuksusta kiinnostunut vaan sinusta ja sun uskomattomista mielenkiinnon kohteista.
Ihmettelen, kuinka tämä Emmanuel ei kääntynyt kannoillaan heti, kun näki Johannan. Kun olihan odottanut versiota 10 v. sitten...
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 19:59"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 19:15"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 19:12"]
Mene muualle herkuttelemaan ihmisraunion sekoilulla! Esim. Suomi24 tai hymyyn. RAADONSYÖJÄ!!
[/quote]
Jutut ovat Hymystä tai Seiskasta. Eivät ole minun hengentuotteitani. Julkkisuutisia.
ap
[/quote]
Mutta kovasti tuntuu nämä hengentuotteet sua kiinnostavan.
[/quote]
No mitä sitten vaikka kiinnostaisikin? Jos sua ei kiinnosta, ei kukaan pakota sinua lukemaan aihetta käsitteleviä ketjuja. Voit siis hyvillä mielin poistua ja jättää kiinnostuneet keskustelemaan.
[/quote]
Lynkkaus ja lyttäys kun on sitä teidän keskustelua. Et asia jos se kohdistuiskin tervepäiseen henkilöön, mutta tässä kohtaa hypitään sairaan ihmisen raadolla! Kannustaisitte mieluummin, kuin lyttäisitte.
[/quote]
Voit mennä syyttämään Hymyn toimitusta lynkkauksesta ja lyttäyksestä. Aloituksessa oli vain lainaus Hymyn artikkelista. Jännä muuten että syytät muita lyttäyksestä, vaikka itse olet se, joka Tuksua on tässä sairaaksi ja jopa raadoksi nimitellyt. Minä en ole noin rumaa kieltä Tukiaisesta käyttänytkään kuin sinä.
johanna näkee itsensä varmaan samanlaisena kun oli 10-v sitten hoikkana ja kauniina sekä älykkäänä mennyt ilestä sekaisin?
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 19:59"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 19:15"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 19:12"]
Mene muualle herkuttelemaan ihmisraunion sekoilulla! Esim. Suomi24 tai hymyyn. RAADONSYÖJÄ!!
[/quote]
Jutut ovat Hymystä tai Seiskasta. Eivät ole minun hengentuotteitani. Julkkisuutisia.
ap
[/quote]
Mutta kovasti tuntuu nämä hengentuotteet sua kiinnostavan.
[/quote]
No mitä sitten vaikka kiinnostaisikin? Jos sua ei kiinnosta, ei kukaan pakota sinua lukemaan aihetta käsitteleviä ketjuja. Voit siis hyvillä mielin poistua ja jättää kiinnostuneet keskustelemaan.
[/quote]
Lynkkaus ja lyttäys kun on sitä teidän keskustelua. Et asia jos se kohdistuiskin tervepäiseen henkilöön, mutta tässä kohtaa hypitään sairaan ihmisen raadolla! Kannustaisitte mieluummin, kuin lyttäisitte.
[/quote]
Voit mennä syyttämään Hymyn toimitusta lynkkauksesta ja lyttäyksestä. Aloituksessa oli vain lainaus Hymyn artikkelista. Jännä muuten että syytät muita lyttäyksestä, vaikka itse olet se, joka Tuksua on tässä sairaaksi ja jopa raadoksi nimitellyt. Minä en ole noin rumaa kieltä Tukiaisesta käyttänytkään kuin sinä.
[/quote]
Älä viiti. Sun elämäs kuluu toisen samanlaisen kyttäämiseen eli Tuksun. Hienoa onnea että olet löytänyt elämällesi suunnan. Kytätä tuksua!
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 20:20"]Mua ihmetyttää et millä Johanna maksoi sen matkat? Sehän on ihan pa
[/quote]
mamma maksaa