Tulppaanijalkalampuista on kai tulossa joku uusi muotijuttu. Mitä pidät (kuva)?
https://images.tori.fi/api/v1/imagestori/images/4580807218.jpg?rule=med…
Tuollainen kyseessä. Muutaman kerran jo törmännyt redditissä kun joku on hehkuttanut vastaavaa löytöään, kommenteissa ihmiset mainitsevat olevan kovissa hinnoissa jälleenmyyntisivustoilla.
En vaan ymmärrä tuon(kaan) hienoutta…
Kommentit (37)
Liian monimutkainen minun makuuni.
Ensin mäkin aattelin et hyyyyi. Mut johonkin paikkaanhan se vois ollakin aika makee juttu! Irrotettuna siis kasarilaisesta yökköympäristöstä.
Meillä on tuollainen. Mitä niistä pyydetään?
Vierailija kirjoitti:
Meillä on tuollainen. Mitä niistä pyydetään?
Suomeen ei kai ole vielä rantautunut tuo muotivirtaus joten meillä hinnat maltilliset. Täällä mm juttua ja hehkutusta tuon ihanuudesta😁https://www.reddit.com/r/ThriftStoreHauls/comments/t93ra2/after_a_few_m…
Täytyykin katsoa, että anopin lamppua ei ahne miniä vie... (en minä, meillä jalkalamput hajoo alta aikayksikön, koska kissat ja koirat jahtaa toisiaan). Olen aika varma, että Wirkkalan signeerattu ja aidoksi todettu maljakko on jo realisoitu.
Mulla oli toi 90-luvulla. Ostin sen maskusta.
On tosiaan yksittäisenä kaunis, varsinkin jos saisi teräksen värisenä tuon metalliosan ja muutenkin väritykseltään yksinkertaistettuna.
Tuohan on vanha klassinen malli. Jotkut pitää, toiset eivät.
Noitahan on malleja on myös kattovalaisimina.
Retroa.
Vierailija kirjoitti:
Retroa.
Jalka-, katto-, ja pöytävalaisinmallina löytyy. Ysäriltä muistan nämä myös.
Uusi?
Ysärillähän noita oli pilvin pimein.
Rumia kuin fan.
Vierailija kirjoitti:
Uusi?
Ysärillähän noita oli pilvin pimein.
Rumia kuin fan.
Siis tarkoitan että ovat nyt tulossa yhtäkkiä muotiin, tiedän kyllä että ovat vanha juttu. Sama kuin joku string-hyllykkö tai ne mustaviirulliset matot tms. Ap
ottakaa selvää onko se jonkun kuuluisan taiteilijan tekemä ja tosi arvokas.
Heh, mummolassa oli aina tuollaisia!
Vierailija kirjoitti:
Retroa.
Ei ysäri ole retroa. Pelkkää paskaa se on.
Ihana! Itse maksoin 200 €, mutta jenkeissä vintage-harrastajat maksaa 1200 $.
Ei tämä tyyli tietysti kaikille sovi. Kodissani on maltillisesti muutakin vintagea, vaikka onkin ns. selkeä skandityyli painottuen mid-century moderniin.
Hyh, mulla oli ysärin alussa tuontapainen kattolamppu ja jalkalamppuversioita oli melkein kaikilla. En ottais enää, vaikka ilmaiseksi saisin.
Mä ostin tollasen vuosi sitten, kun muutin uuteen kotiin. Se on aivan hurmaava 😍
Vierailija kirjoitti:
Liian monimutkainen minun makuuni.
Toivoisin että vaimoni maistaisi minun tulppaaniani, mutta estot…
kirpparilla 5e