Fb-kirppis -vinkkejä; lastenrattaita, turvaistuimia, pinnasänkyjä..
Hei kanssamammat,
ilmiantakaa fb-kirpputoreja joista tekee parhaimmat tarvikelöydöt vauvoille / lapsille! Mistä saa siisteimmät käytetyt rattaat, turvalliset turvaistuimet, nätit pinnikset, you name it- paljasta apajasi :D Toreja ja huutonettejä en oo vielä selannut, tykkään fb-kirppis -ryhmistä ja niihin ensisijaisesti menisin löytöhaukkailemaan.
Sitten jos on vinkkejä hyvistä fb-lastenvaate -ryhmistä, mistä saisi "vähän parempaa / jupimpaa" käytettyä vaatetta ja kenkää, niin saa kertoa kanssa!
Kommentit (13)
Mäkin haluun tietää, LA lokakuussa ja hoitopöytä ja kantoliina uupuu ainakin vielä :)
Pihtaako mammat tietoa vai miksi vain yksi apaja on luovutettu? :D
Mähän saattasin olla myymässäkin jotain siistiä!
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 17:49"]
Arabianranta kierrättää lastenvaatteet- ja tarvikkeet.
[/quote]
Ai toihan oli joku "eliittiryhmä", että jos et asu vanhassa Helsingissä niin et pääse mukaan :(
Riippuu missäpäin ap asuu. Lähdetkö hakemaan tarvikkeita 300 kmn päästä?
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:29"]
[/quote]
Jengi postittaakin nykyään, joten ei tällä väliä! :)
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:33"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:29"]
[/quote]
Jengi postittaakin nykyään, joten ei tällä väliä! :)
[/quote]
Ju ootappa niin mä postitan sulle pinnasängyn, turvakaukalon, hoitopöydän ja sitterin.
Itse liityin oman asuinalueeni fb-kirppariryhmään. Tuosta alle kilometrin päästä hain vauvantarvikkeita sitten :). Laita hakuun kirppari/kirpputori/kirppis, niin varmasti löytyy.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 23:13"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:33"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:29"] Riippuu missäpäin ap asuu. Lähdetkö hakemaan tarvikkeita 300 kmn päästä? [/quote] Jengi postittaakin nykyään, joten ei tällä väliä! :) [/quote] Ju ootappa niin mä postitan sulle pinnasängyn, turvakaukalon, hoitopöydän ja sitterin.
[/quote]
No onpa tahallista saivartelua nyt, hoitoalustan voi postittaa, täkin voi postittaa, vaatteita voi postittaa- keksin vaikka ja mitä mitä voi postittaa! :D Eihän siitä kaukana olevasta ryhmästä just oo pakko sitä pinnistä saada, mutta vauva tarvii muutakin kuin isoja, järeitä, postiin iskemättömiä asioita.
Tästä kaikesta voimme päätellä, että ahnaat mammat eivät kerro. Pelko perseessä että joku vie jotain hienoa suoraan silmien edestä!
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 23:18"]
Itse liityin oman asuinalueeni fb-kirppariryhmään. Tuosta alle kilometrin päästä hain vauvantarvikkeita sitten :). Laita hakuun kirppari/kirpputori/kirppis, niin varmasti löytyy.
[/quote]
Mä asun pääkaupunkiseudulla ja täällä on niin paljon kaiken maailman nukkavieru-krääsä-kirppuja, että mua kiinnostaisi ne, mistä oikeasti "tyylitietoiset" mammat tekevät löytöjä :P PK-seudun vinkkejä mulle kiitos
Arabianranta kierrättää lastenvaatteet- ja tarvikkeet.