miksi nykyisin kun menee sairaalaan näkyy puolison nimi siinä näyttöpäätteellä?
Eli jos on käynti keskussairaalaan ja vilauttaa kela-korttia näyttöpäätteellä niin tulee: Tarkista tiedot
Maija meikäläinen
Meikäläisenkatu 9
Blaablaablaa
Matti meikäläine
Meikäläisenkatu 9
Blaablaablaaa
Eli MIKSI myös miehen nimi vaikka en ole miehen omaisuuttaa tms. Samassa osoitteessa asutaan vielä toistaiseksi mutta eeo on edessä. Eihän mun terveysasioiden pitäs millään tavoin liitttya mun mieheen. Saatikka lasten. Mut kumma kyllä lasten nimiä ei näkynyt.
Kommentit (8)
Jos haluat lähiomaiseksi jonkun muun niin sano henkilökunnalle, he muuttaa tiedot.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 17:35"]Poista miehen tiedot lähiomaisena.
[/quote]ok. Kiitos
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 17:36"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 17:35"]Poista miehen tiedot lähiomaisena.
[/quote]ok. Kiitos
[/quote]
Miksi haluat poistaa miehesi tiedoista? Jos sinulle sattuu jotain ja joudut hoidettavaksi, niin sinulla ei ole enää yhteyshenkilöä johon otetaan yhteyttä tällaisissa tapauksissa.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 17:40"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 17:36"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 17:35"]Poista miehen tiedot lähiomaisena.
[/quote]ok. Kiitos
[/quote]
Miksi haluat poistaa miehesi tiedoista? Jos sinulle sattuu jotain ja joudut hoidettavaksi, niin sinulla ei ole enää yhteyshenkilöä johon otetaan yhteyttä tällaisissa tapauksissa.
[/quote]voinhan laittaa siihen vaikka siskon nimen
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 17:42"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 17:40"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 17:36"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 17:35"]Poista miehen tiedot lähiomaisena.
[/quote]ok. Kiitos
[/quote]
[/quote]voinhan laittaa siihen vaikka siskon nimen
[/quote]
Voi mutta outoa, jos ei halua, että perheelle ilmoitetaan ensijaisesti.
Toi ero ja lähiomainen on hankala juttu, kun on alaikäisiä lapsia. Miehesi on lapsiesi lähiomainen vielä eronne jälkeenkin. Jos sinulle sattuu jotain vakavaa, niin eikö ole tärkeää että tieto menee heti exälle. Hän kumminkin huolehtii silloin lapsistanne. Alaikäinen ei voi olla lähiomainen.
Lähiomaisiin otetaan sairaalasta yhteys ainostaan jos olet itse niin huonossa kunnossa ettet voi sitä itse tehdä.
Lähiomaisena ja lähiomaisen yhteystiedot