Lopetatteko puhelun kun tulee vessahätä?
Itse en, vaikka se onkin ärsyttävää koettaa tukkia mikki, ettei kaikki kuulu.
Kommentit (3)
Tukkia mikkiä? Laita mutelle kun pudotat syvyyspommin.
Elettiin aikaa kun kännykät ilmestyivät kiusaksemme, istuin paskalla ja kännykkä soi olohuoneessa enkä tietenkään vastannut siihen, hetken kuluttua se soi toisen kerran ja kolmannen, minä istuin edelleen paskalla.
Vessasta tultuani otin kännykän ja soitin takaisin ystävälleni joka minulle kolme kertaa oli soittanut, hän kysyi minulta kiukkuisena miksen vastaa puhelimeen ja kerroin olleeni paskalla johon hän vastasi että onhan sulla kännykkä!
Aloin nauramaan ja kysyin häneltä että kun nyt on nämä johdottamat puhelimet niin niitä pitää koko aika kantaa mukana ja vastata jopa paskalla istuessaan?
Kerroin hänelle että tästä päivästä lähtien minä käytän tätä kännykkää aivan samoin kuin miten puhelinta ennen kännyköitä, eli kun en vastaa en ole myöskään kotona, piste.
Minulla on ollut kännykkä siitä saakka kun sellainen ylipäätään oli mahdollista kenenkään ostaa ja siitä päivästä tähän päivään olen kantanut puhelinta mukanani erittäin harvoin ja silloinkin se on yleensä kiinni, koska ”en ole kotona”.
Minä vien kännykkää eikä se minua, tietenkin käytän sitä, mutta vain kun on tarpeen, saattaa mennä monta kuukautta etten avaa sitä lainkaan.
He jotka haluavat saada minuun yhteyden tietävät kyllä kuinka se onnistuu ilman puhelintakin ja yhteydenotot ovat aina pelkkää asiaa eikä turhanpäiväistä lässytystä.
En vie puhelinta vessaan. Joten joo, lopetan.