Arhg,painuis mies jo takasi töihin.
Rakastan miestäni.
Olen lasten kanssa kotona ja jo useamman vuoden on mennyt niin, että kun mies jää lomalle, meidän täytyy mukautua hänen rytmiinsä. Ei koskaan toisinpäin.
Helppoa? Ei tod. Pienet lapset sekaisin ku seinäkellot. Minulla vitutuskäyrä huipussaan.
Mies sa omaa aikaa. Minä en. Siis nyt lomalla. Hän saa istua paskallakin tunnin ku minä käyn hätäisesti vauva sylissä.
Ruoka-ajat ihan millon sattuu. Yleensä juuri silloin kun minulla olisi se oma hetki päivässä eli lasten päiväuni aika. Ei, ku nyt väännän sillon sapuskaa ukolle, joka saa syödä rauhassa. Minulla nälkä vasta myöhemmin eli syön lasten kanssa ja hoidankin ne samalla.
Minä en kestä enään !!!! Onneksi muutama päivä jäljellä.
Ja aamuseksi on ihanaa. Viikonloppuisin. Ei joka aamu. Ugh, olen puhunut. Osan.
Kommentit (14)
Teidän täytyy mukautua miehen rytmiin. Miten niin täytyy? Ette mukaudu ja sillä selvä.
Ja teille tiedoksi kenen mielestä loisin kotona miehen lompakolla:Mies halusi ison perheen. Minä tienaan enemmän.
Hän ei vielä halua minun menevän töihin vaikka itse olisin aika pian valmis.
Haluaa että olen kotona, saisi sitten käyttäytymisellään myös kunnioittaa minun "kangistuneita kaavoja".
ap
En tiedä miksi menee näin. Muuten ei saada tehtyä mitään mitä mies haluaa. Hällä menee jotenkin pakka sekaisin jos alan "määräilemään".
Sitten menee tappeluksi koko loma, joten olen opetellut puremaan hampaat yhteen ja tarpomaan kesä toisen jälkeen lomat ja huokaisen kunhan on ohi. Säilyy rauha.
ap
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 16:00"]Rakastan miestäni.
Olen lasten kanssa kotona ja jo useamman vuoden on mennyt niin, että kun mies jää lomalle, meidän täytyy mukautua hänen rytmiinsä. Ei koskaan toisinpäin.
Helppoa? Ei tod. Pienet lapset sekaisin ku seinäkellot. Minulla vitutuskäyrä huipussaan.
Mies sa omaa aikaa. Minä en. Siis nyt lomalla. Hän saa istua paskallakin tunnin ku minä käyn hätäisesti vauva sylissä.
Ruoka-ajat ihan millon sattuu. Yleensä juuri silloin kun minulla olisi se oma hetki päivässä eli lasten päiväuni aika. Ei, ku nyt väännän sillon sapuskaa ukolle, joka saa syödä rauhassa. Minulla nälkä vasta myöhemmin eli syön lasten kanssa ja hoidankin ne samalla.
Minä en kestä enään !!!! Onneksi muutama päivä jäljellä.
Ja aamuseksi on ihanaa. Viikonloppuisin. Ei joka aamu. Ugh, olen puhunut. Osan.
[/quote]
Siis täh? Ja sä mukaudut miehen mukaan? Ei onnistuisi meillä moinen käytös. Nyt vähän ryhtiä nainen.
Koko viestin idean romuttaa naurettavin, lapsellisin ja idioottimaisin "Ugh. Olen puhunut".
Oletko joku vitun Geronimo?
Sellaista se on, kun isät eivät totu ottamaan vastuuta. Meiltäkin jäi töistä eräs isä isyyslomalle, tottakai tämä LOMA pidetään äidin ollessa vielä kotona. Jo etukäteen hehkutti, kuinka on kivaa, kun on kerrankin pitkä kesäloma.
Sitten, kun ehdotetaan, että osa vanhempainvapaista pitäisi allokoida pelkästään isille nousee kauhea parku. Eihän se vain sovi meidän perheelle, koska mies ei vain voi olla työelämästä pois puolta vuotta jne. Paitsi tietenkin yhtäaikaa vaimon kanssa.
Lorauta kusta sen salaattikastikkeeseen.
Jos mies on perheenne taloudellinen turva, ja sinä kotiäiti, niin mielestäni sinun kuuluukin lomilla jonkin verran mukautua miehesi rytmiin. Tietenkin noin monen pienen lapsen kanssa on rankkaa, mutta varmasti myös palkitsevaa ja kuulostat hyvältä äidiltä :) Hmm toi ruokailurytmi kyllä. Sano miehellesi, että sinulle ja lapsille on tärkeää, että syötte kaikki yhdessä. Tuppaa välillä lapset miehen vastuulle ja lähde vain yhtäkkiä lenkille tai ystäväsi kanssa kahville. Pakkohan sen on lapsia sitten hoitaa ja vahtia eikä vain lorvia.
Että kehtaakin se sika tulla häiritsemään sun monivuotista kotona lorvailua. Jssap.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 16:06"]
Että kehtaakin se sika tulla häiritsemään sun monivuotista kotona lorvailua. Jssap.
[/quote]
Tervetuloa kokeilemaan tätä LORVIMISTA neljän alle kouluikäisen, ja kahden ala-aste ikäisen kanssa!
ap
Miksi helvetissä sä kokkaat sille? Sano et tekee ite ruokansa tai odottaa siihen saakka kun muutkin syö!!