Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

silmätulehdus piilolinsseistä

Vierailija
07.08.2015 |

Joo eli olin siis pari päivää kesämökillä, ja tietysti siinä kamalassa kiireessä kotoa lähdettäessä unohdin ottaa piilolinssikotelon ja nesteen mukaan. Olin juuri viimeviikolla ostanut uudet linssit niin en halunnut niitä heittää poiskaan joten päätin sitten pitää linssejä silmissä sen koko ajan eli pari yötä. Nyt tänään tultiin kotiin, toisessa silmässä ei ole oikein mitään mutta toinen on aikalailla punainen. Mistä sitten tietää onko silmätulehdus vai vaan sitä silmän ärtymistä ? Tosiaan heti kotiin päästyäni otin linssit pois ja parikertaa olen laittanut silmätippoja. Tänään kuitenkin vielä illalla pitäis saada linssit silmiin kun on menoa. Niin voiko olla jotain isompaakin haittaa ja miten tässä nyt pitäisi toimia ? Oisko jollain kokemuksia tai neuvoja ? :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos silmä on ärtynyt, et todellakaan laita tänään piilareita. Seuraile tilannetta pari päivää ja jos vielä punottaa, niin lääkäriin mars.

Vierailija
2/5 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas tyhmästi tehty. Koskaan ei saa laiminlyödä silmien ja piilolinssien hoitoa, saattaa olla vakaviakin seurauksia jos tulee joku tulehdus tmv.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa kertakäyttöisiä ja pitää aina ylimääräistä paria meikkilaukussa.

Vierailija
4/5 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tiedän että oli tyhmästi tehty :( En vaan keksinyt siinä muutakaan vaihtoehtoa, no mutta pitää tässä nyt tätä seurailla.
-ap

Vierailija
5/5 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä sellainen vaara on piilolinsseillä, lopetin niiden käytön jo vuosia sitten.