Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä on Suomi 2015 keskustellaan raiskaus hälyttimistä

Vierailija
07.08.2015 |

Sitten äänestävät vihreitä, vasemmistoliittoa, sdp, rkp, kokoomusta ja keskustaa jotka ovat tämän ongelman itse aiheuttaneet. Haukutaan persuja ja käydään mieltä osoittamassa Meillä on unelma

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka keskustelee? Palstapersut ilmeisesti.

Raiskausten määrät eivät minun tietojeni mukaan ole nousseet mitenkään erikoisesti, mutta poliisille ilmoitetttujen raiskausten määrä on kyllä noussut mikä on tietysti hyvä asia. Suurin osa raiskauksista tapahtuu edelleenkin ihan tutun ihmisen toimesta ja sisätiloissa ja siinä ei paljon hälyttimet auta. Tietysti jokainen raiskaus on liikaa mutta sama suomi meille on ollut jo aika kaunan raiskausten osalta.

Vierailija
2/3 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sellaisia hälyttimiäkin? Mä haluan sellaisen.
Välillä pelottaa huutelijat, kun ei tunnu estävän edes se, että on vauva vaunuissa ja sormus sormessa.
Ja vaatteitakin päällä, vaikkei ihan kaulasta nilkkoihin asti oiskaan verhoutunut..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 11:33"]

Kuka keskustelee? Palstapersut ilmeisesti.

Raiskausten määrät eivät minun tietojeni mukaan ole nousseet mitenkään erikoisesti, mutta poliisille ilmoitetttujen raiskausten määrä on kyllä noussut mikä on tietysti hyvä asia. Suurin osa raiskauksista tapahtuu edelleenkin ihan tutun ihmisen toimesta ja sisätiloissa ja siinä ei paljon hälyttimet auta. Tietysti jokainen raiskaus on liikaa mutta sama suomi meille on ollut jo aika kaunan raiskausten osalta.

[/quote]

No ei ole mitenkään sama.. Kyllä näitä päällekarkauksia tapahtuu jo aivan jatkuvasti ympäri Suomea. Tilastoinnithan kätevästi lopetettiin viime aikoina, ettei kansa vaan saisi tietoa ;)Ei ole kohta mihin vedota. Miten sattuikin?

"Tuttu", joka sisätiloissa raiskaa, ei muuten ole välttämättä mikään sydänystävä, vaan usein tuohon luetaan ne ystävän ystävät tai baarituttavuudet. Ei tee teosta tietenkään yhtään oikeutetumpaa, mutta ainakin voi osaltaan varautua paremmin, kuin niihin että joku puskasta hyökkää päälle tai soittaa ovikelloa ja tunkee kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi