Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Finnejä antibioottikuurista?

Vierailija
07.08.2015 |

Olen nyt viikon syönyt antibioottikuuria, ja rinnassa on punaisia näppyjä ja joka päivä tulee lisää. Osa on selvästi finnejä, osa ihan vain punaisia kohoumia. Onkohan normaalia, kenelläkään kokemusta? Kasvoissa ei ole mitään. Normaalisti ei ole koskaan finnejä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up! Huolettaa!

Vierailija
2/6 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla e-pillereitä? Jotkut antib voivat laskea niiden pitoisuutta veressä, voisko tulla sitä kautta?? Pakkausselosteessa lukee silloin, että ehkäisytehokin voi heikentyä ab-kuurin ajaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tulla. Itse olen kahdesti syönyt akneen tarkoitettun tetrasykliinikuurin ja molemmill kerroilla rintaan ja kaulaan tuli hirveästi pieniä finnejä. Hävisivät viikossa. Kuurit kesti siis 3kk ja olivat sellaisten pahojen ihonalaisten paiseiden takia, ei minkään näppylöiden.

Vierailija
4/6 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 01:01"]

Onko sulla e-pillereitä? Jotkut antib voivat laskea niiden pitoisuutta veressä, voisko tulla sitä kautta?? Pakkausselosteessa lukee silloin, että ehkäisytehokin voi heikentyä ab-kuurin ajaksi.

[/quote]

Siis sellaisen antibiootin pakkausselosteessa. 

3

Vierailija
5/6 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 01:01"]Onko sulla e-pillereitä? Jotkut antib voivat laskea niiden pitoisuutta veressä, voisko tulla sitä kautta?? Pakkausselosteessa lukee silloin, että ehkäisytehokin voi heikentyä ab-kuurin ajaksi.

[/quote]

Ei ole käytössä. Tosi ihmeellistä, ei ole koskaan tällaista tullut :(

Vierailija
6/6 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antibiootti tappaa bakteereita koko kehosta. Hyviä ja huonoja. Ei ihme, että ihon tasapaino saattaa hetkellisesti heilahtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi