Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä haukkuu itseään

Vierailija
07.08.2015 |

Eli mitä sellaisessa tilanteessa pitää sanoa/tehdä? Hän pitää itseään läskinä ja rumana. Alkaa usein itkeä kun vaikka vaihtaa vaatteita ja näyttää mielestään läskiltä. "Miten säki musta tykkäät kun oon tällanen ihrakasa valas" jne jne. En osaa oikein sanoa mitään hänelle. Kun se ei tunnu auttavan että sanon että ei ole läski mielestäni. Hän on vähän pyöreä mutta ei mielestäni liian lihava. Eli kertokaa mitä mun pitää noissa tilanteissa sanoa??

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto. Hän sentään sanoo miltä tuntuu. Ja mitää mitä sä sanot ei oiken tee asialle mitään sillä hän näkee itsensä yhdella tavalla (huonolla) sinä toisella

Vierailija
2/20 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille on paukutettu kuuppaan että vain ulkonäöllä on väliä ja muuta ihmisarvoa ei ole. Sitten katsovat mediasta miltä naisen pitää näyttää ja soppa on valmis. Älä keskity hänen ulkonäköönsä silloinkaan kun tuskailu alkaa. Saa hänet tuntemaan itsensä merkitykselliseksi muunakin kuin objektina. Ulkonäköä saa kehua mutta tee selväksi ettei se ole seurustelunne pointti.

Varaudu siihen että nämä asiat voivat muuttua joskus todella hitaasti. Sinulla on valta olla positiivinen asia hänen elämässään ja ehkä epävarmuuskin häipyy. Terapia voi tosin olla tarpeen jos itsetunto on niin hakattu että oma peilikuva itkettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/20 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh itse olen jo 26 ja tilanne on vain pahentunut 10 vuodessa. Ja varmasti vain pahenee niin kauan kun itsetuntoa määrittää ulkonäkö- koko ajanhan tässä vanhetaan ja rumennutaan. Lapsensaannin jälkeen on oikeesti aihetta valitukseen, aikaisemmin olin täydellinen.. Näin jälkeenpäin ajatellen.

Valitettavasti itselläni ei miehen sanomiset juurikaan auta, ainakaan kun itsesäälikohtaus meneillään. Tärkeintä on varmasti kokoe itsensä rakastetuksi siksi, että minä olen minä. Lopulta sillä ulkonäöllä ei sitten kai olekaan väliä.

Vierailija
5/20 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä tyttöystävääsi tulemaan kainaloon, silittele ja hivele häntä ja kerro, että nautit pitää häntä hyvänä, koska tykkäät hänestä ja hän on ihana. Tuollainen "hoito" tarpeeksi usein saa hänet ehkä uskomaan, että et ihan oikeasti pidä häntä lihavana.

Vierailija
6/20 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa huomiota. Ärsyttää niin vitusti nimenomaan tuo ulina. Houkutus sanoa jossain vaiheessa "niin oletkin" on valtavan suuri.

Vierailija
7/20 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 09:56"]Haluaa huomiota. Ärsyttää niin vitusti nimenomaan tuo ulina. Houkutus sanoa jossain vaiheessa "niin oletkin" on valtavan suuri.
[/quote]
Ei halua huomiota. Jos oikein itkemäänkin alkaa niin on tosissaan sitä mieltä. Näkee itsensä jotenkin vääristyneesti. Siinä ei paljon auta vaikka ap sanoisit että olet oikeasti kaunis ja näytät hyvältä. Se ei nää itseään niin kun sinä näät.

Vierailija
8/20 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin 13.
Jos itkee vallan niin aika kurja olo täytyy olla.

Kysy miksi sanoo noin kun kenenkään muun mielestä ei ole. Ehdota että puhuu kehonkuvasta psykologille koska sinä et pysty auttamaan mutta haluat että hänellä on parempi olo.

Vierailija
9/20 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hala, ja sano että sinun mielestäsi on aivan ihana.

Pitkittyessä sitten se psykiatrinen apu. Onko syömishäiriöstä epäilyä?

Vierailija
10/20 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
11/20 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 00:45"]Sano sille että "et ole mielestäni lihava etkä kenenkään muun ku itsesi mielestä joten VIT^U LOPETA SE MÄRISEMINEN" mulle ainakin tehoasi

Terv. 16v tyttl
[/quote]

Toteaisin että laihduta sitte saatana jos niin helvetisti ahdistaa. Ihan turhaa ulinaahan tuommonen on.

Vierailija
12/20 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukit sen suun kädellä, painat sängylle ja panet.

Vierailija
13/20 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

VessaharjaTikapuut

Vierailija
14/20 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että "et ole mielestäni lihava etkä kenenkään muun ku itsesi mielestä joten VIT^U LOPETA SE MÄRISEMINEN" mulle ainakin tehoasi

Terv. 16v tyttl

Vierailija
15/20 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on naisille vallan tavanomaista, varsin tiettyyn aikaan kuukaudesta. Paras vaan yrittää kehua ja vaihtaa puheenaihetta.

Vierailija
16/20 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano: Naama umpeen, lihapulla. Pyllistä.

Vierailija
17/20 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että kelpaat hänelle tuollaisena ja hän on kaunis. Sano, ettet ajattele hänen olevan lihava. Sano, että jos hän ei ole tyytyväinen itseensä, niin voit olla hänen tukenaan jos aloittaisitte yhdessä vaikka terveellisemmän elämäntavan. (Tuosta vikasta kojdasta en olr varma, saattaa pahentaa jos itsetunto on ihan murusina) Juttele nämä asiat ennen kuin tyttöystävä alkaa "valittamaaan", niin vaikutat vilpittömältä. Sano, että olet huolestunut.

Jos kyseessä olisin minä, niin olisin arvostanut väliin puuttumista ennen kuin lihoin vittu 10kg ja en pääse suklaasta eroon.

Vierailija
18/20 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot hänelle että hän on kaunis ja juuri sopiva sellaisena ja sinua ei haitta vaikka hän olisi yhtään iso vaan hän on sellaisenaan aivan ihana ja erityinen

Vierailija
19/20 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehu arkena luonnetta niin unohtaa ne läskinsä kun on muuten onnellinen.

Vierailija
20/20 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mitä sellaisessa tilanteessa pitää sanoa/tehdä? Hän pitää itseään läskinä ja rumana. Alkaa usein itkeä kun vaikka vaihtaa vaatteita ja näyttää mielestään läskiltä. "Miten säki musta tykkäät kun oon tällanen ihrakasa valas" jne jne. En osaa oikein sanoa mitään hänelle. Kun se ei tunnu auttavan että sanon että ei ole läski mielestäni. Hän on vähän pyöreä mutta ei mielestäni liian lihava. Eli kertokaa mitä mun pitää noissa tilanteissa sanoa??

Sanot, että vähentää somen käyttöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi