Tapilumiehestä tuli yhtäkkiä hellä ja sitten hän meni hiljaiseksi
Mies jonka kanssa ei ollut tarkoitus aloittaa mitään vakavaa oli yhtäkkiä erittäin hellä ja rakastava.
Oletin että hän oli sellainen erään asian takia josta puhuimme ennen tapaamista joten kysyin.
Ja hän sanoi olleensa sellainen minulle koska hän halusi olla.
Hän siis kyseli tulevaisuudesta, mitä haluan ja sanoi myös että jos hän olisi kanssani (suhteessa) , niin.... jne.
Ja tämän kaiken hän teki siis vain koska hän itse halusi. Mutta nyt kun tämä aihe tuli esille hän on hiljainen.
Kertooko tämä kiinnostuksesta? En yhtään tiedä mitä ajatella!
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä oletat, että ihmiset tekisivät yhtään mitään mistään muusta syystä kuin omasta halusta? Mies oli sellainen kuin halusi olla ja that's it. Miksi haluat jankata tuollaisesta tyhjänpäiväisyydestä? Kehittelet draamaa tyhjästä.
Sinä siis tiedät paremmin mistä keskustelimme ennen ko tapaamista? XD
Kyseinen keskustelu oli todennäköinen syy käytökselle ja sillon syys olisi ollut minu miellyttäminen, eli minun halu, ei hänen.
Eikö nyt vaan voi ottaa niitä asioita joita aloituksessa on kirjoitettu faktoina ja edetä sen mukaan.
En kyllä livenä jaksaisi täällä trollaavia ihmisiä sekuntiakaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No meni hiljaiseksi kun rupesit tenttaamaan, hän sai kuvan että asia häiritsee sinua.
Hän meni hiljaiseksi tapaamisen jälkeen jossa hän itse oli näin eri tavalla käyttäytynyt. En sanonut yhtään mitään, joten se ei voinut olla minusta johtuvaa.
Aloitusviestissä sanoit kysyneesi hänen käytöksensä syytä. Nytkö et sitten kysynytkään?
Ei täällä jaksa aloittaa mitään keskustelua kun se on pelkkää turhanpäiväistä jankkausta.
Kokeile sellaista aloitusta, missä kerrotaan oikeasti mitä tapahtui, eikä eräästä asiasta josta puhuimme ja mies oli hiljaa.
Kirjoitin jo mitä oikeasti tapahtui, sinä olet vaan niin tyhmä että et tajua.
Muiden ihmisten, erityisesti romanttisen partnerin KÄYTÖS on yksi netin keskustelluimpia asioita.
Jos asia olisi yksinkertainen näin ei olisi, mutta kun se ei ole.
Voimme vain poimia asioiat muiden käytöksestä, jokainen saattaa poimia eri asioita, ja yrittää tulkita niitä.
Mutta sinä oletkin ihminen joka kuvittelee aina noin vaan tietävänsä kaiken. Et koskaan opi yhtään mitään.
Ap