Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapilumiehestä tuli yhtäkkiä hellä ja sitten hän meni hiljaiseksi

Vierailija
08.03.2022 |

Mies jonka kanssa ei ollut tarkoitus aloittaa mitään vakavaa oli yhtäkkiä erittäin hellä ja rakastava.
Oletin että hän oli sellainen erään asian takia josta puhuimme ennen tapaamista joten kysyin.

Ja hän sanoi olleensa sellainen minulle koska hän halusi olla.

Hän siis kyseli tulevaisuudesta, mitä haluan ja sanoi myös että jos hän olisi kanssani (suhteessa) , niin.... jne.

Ja tämän kaiken hän teki siis vain koska hän itse halusi. Mutta nyt kun tämä aihe tuli esille hän on hiljainen.

Kertooko tämä kiinnostuksesta? En yhtään tiedä mitä ajatella!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoista se tapilu joskus on

Vierailija
2/23 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa on sekavaa selitystä.

Vierailija
4/23 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapilumiehet on semmosia.

Vierailija
5/23 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meni hiljaiseksi kun rupesit tenttaamaan, hän sai kuvan että asia häiritsee sinua.

Vierailija
6/23 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

The pilu

Vierailija
7/23 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/23 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuossa oli sekavaa? Käytös yleensä on asioita joita poimitaan, jos asia olisi yksinkertainen en tietenkään kysyisi! :D

Vierailija
9/23 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän kerran samaa eli olla hellä naisen kanssa niin nainen säpsähti, katsoi kieroon ja kysyi ''mitä''?!

Naisen kanssa vaikeinta onkin se ettei voi olla oma itsensä. Et voi olla hellä, mutta et osaa ja halua olla kovanaama ja röyhkeä joten ainoaksi vaihtoehdoksi jää olla sulkeutunut.

Vierailija
10/23 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No meni hiljaiseksi kun rupesit tenttaamaan, hän sai kuvan että asia häiritsee sinua.

Hän meni hiljaiseksi tapaamisen jälkeen jossa hän itse oli näin eri tavalla käyttäytynyt. En sanonut yhtään mitään, joten se ei voinut olla minusta johtuvaa.

Vierailija
11/23 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän meni hiljaiseksi tapaamisen jälkeen jossa hän itse oli näin eri tavalla käyttäytynyt. En sanonut yhtään mitään, joten se ei voinut olla minusta johtuvaa.

Aloituksessa lukee, että otit asian puheeksi? Silloinhan olet sanonut jotakin, ja silloin asia johtuu sinusta.

Vierailija
12/23 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanan aivot raksuttaa pitkään ja eivätkä välttämättä siltikään tajua.

Vierailija
13/23 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitusviestissä sanoit kysyneesi hänen käytöksensä syytä. Nytkö et sitten kysynytkään?

Vierailija
14/23 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa lukee, että otit asian puheeksi? Silloinhan olet sanonut jotakin, ja silloin asia johtuu sinusta.

Niin myöhemmin ilmaisin olettaneeni että hän oli "erilainen" kohteliaisuudesta. Mutta hän sanoi olleensa hellä koska hän halusi olla sellainen minua kohtaan. Hän oli hiljainen ennen kun sanoin yhtään mitään ja sen jälkeen.

Vierailija
15/23 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitusviestissä sanoit kysyneesi hänen käytöksensä syytä. Nytkö et sitten kysynytkään?

Ei täällä jaksa aloittaa mitään keskustelua kun se on pelkkää turhanpäiväistä jankkausta.

Vierailija
16/23 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuossa oli sekavaa? Käytös yleensä on asioita joita poimitaan, jos asia olisi yksinkertainen en tietenkään kysyisi! :D

Tämä selitys on vielä sekavampi kuin aloitus. "Käytös yleensä on asioita joita poimitaan" - no ei ole.

Vierailija
17/23 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä jaksa aloittaa mitään keskustelua kun se on pelkkää turhanpäiväistä jankkausta.

Kokeile sellaista aloitusta, missä kerrotaan oikeasti mitä tapahtui, eikä eräästä asiasta josta puhuimme ja mies oli hiljaa.

Vierailija
18/23 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä oletat, että ihmiset tekisivät yhtään mitään mistään muusta syystä kuin omasta halusta? Mies oli sellainen kuin halusi olla ja that's it. Miksi haluat jankata tuollaisesta tyhjänpäiväisyydestä? Kehittelet draamaa tyhjästä.

Vierailija
19/23 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritän kerran samaa eli olla hellä naisen kanssa niin nainen säpsähti, katsoi kieroon ja kysyi ''mitä''?!

Naisen kanssa vaikeinta onkin se ettei voi olla oma itsensä. Et voi olla hellä, mutta et osaa ja halua olla kovanaama ja röyhkeä joten ainoaksi vaihtoehdoksi jää olla sulkeutunut.

Tämä. Jos ei voi olla oma itsensä, kannattaa ottaa jalat alle heti. Syy, miksi ghostaaminen on niin yleistä?

Vierailija
20/23 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sanoja se sun mies tapailee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi