MIKÄ ON MIEHESI LEMPIKARKKI?
Kommentit (45)
Pähkinäsuklaa. Ei merkillä väliä, kunhan on suklaalevy jossa pähkinärouhetta tai kokonaisia pähkinöitä. Tai manteleita.
Tupla, fazerin suklaa missä on kokonaisia hasselpähkinöitä sekä Tutti frutti.
Väkevät ( kiinalaisen äijän naamat ) kuvana siis väri musta ja puna/ musta pääkallot ! Makuuni ja filmtown myy sellaisia !
Soitin sille ja kysyin, sen vastaus:
"Kulta onko sulla kaikki ok, soitat yhdeltä yöllä kysyäksesi lempikarkkiani. Ei sillä, etten olisi erittäin iloinen tästä yllättävästä soitosta, mulla vaan on huomenna töitä. Muuten, tykkään susupaloista."
Kinder maxi/bueno/choco bons, marabou bubblig ja valkonen pandan suklaalevy :D mun mielestä aika naisellista :D
Suklaa ja hedelmäkarkit. Tän hetken himoitus hänellä on Lidlin suklaapatukka pakkaus, jossa jtn maitokreemiä sisällä ja ohut maitosuklaa-kerros päällä. Juuri pari päivää sitten sanoi et kauhee kun ei pysty lopettaan syömästä näitä :D
Inhoaa lakritsia, salmiakkia, kovia karkkeja ja kirpeitä karkkeja. Minä taas rakastan näitä.
Minun mielestä taas NAISET tykkää yleensä enemmän salmiakista :) oma mies suklaafani
Syö pelkästään merkkareita. Ei mee mitkään irtokarkit, ei tutti frutit, ei mitkään muut kuin merkkarit. Niistä vielä ne ruskeet.
Hopeatoffee