Iso ja sen ystävä
On se jotenkin kummaa kun vauva-palstalla käydään keskustelua isosta miehen elimestä. Onko se jotenkin freudilaista, että av-mammat haluavat tiedostamattaan isompaa kuin mitä on heillä käsillä? Vai onko se sitä, että miehet, joilla on pieni, haluavat täällä todistella av-mammoille, että isolla ei ole merkitystä?
Itselläni lienee ns. kohtalaisen iso. Ei mikään sellainen, joka on vain yhdellä sadasta, mutta keskimääräistä siompi kuitenkin. Eli se on 18-20 cm erektiossa, riippuen mittaushetkestä. Paksukin se lienee. Terska on noin 16 cm ympärykseltään, siitä takaa noin 14-15 cm ja ihan juuresta noin 18 cm (katso kuvaa, se paksunee juurta kohti). Sillä voi jo mainostaa. Kun nuorempana halusin seksiseuraa, pistin hakupalstoille (kuten city.fi) ilmoituksia malliin: "Jos haluat kokea miltä iso tuntuu, täältä sitä saa". Ja toden totta, aika usein ilmoitus tuotti tulosta. Mutta ne olivat valtaosin kertakäyttötapauksia. Vain joitakin tapasin muutamia kertoja. Hauskaa meillä kuitenkin oli yhdessä ja kertomansa mukaan he olivat tyytyväisiä ja olisivat kaikki halunneet tavata uudestaan, mutta minusta tuntui, että kiitos, mutta ei kiitos uudestaan. Vain yhden kanssa tapasimme pari kymmentä kertaa ennen kuin se päättyi kun en halunnut sitoutua häneen lopullisesti.
Ihan muuta kautta tutustuin sattumalta naiseen, jonka kanssa menimme lopulta sänkyynkin. Hän ei ollut neitsyt, mutta hänellä oli ollut edellisestä miehestä jo joitakin vuosia. Ensimmäisellä kerrallamme hän ei kirkunut nautinnosta vaan tuskasta. Vasta noin kymmenennen kerran jälkeen hän alkoi nauttia ja sai ensimmäisen orgasmin. Sen jälkeen hän on saanut sarjaorgasmeja joko niin kauan kuin minä kestän tai niin kauan kuin hän itse kestää. Eli noin 20-30 minuuttia.
Mitä hyötyä on minulle ollut isosta? Ei juuri mitään. Sen avulla en löytänyt sielunkumppaniani. Muuta kautta sattumalta löysin kumppanin, joka on täydellinen vastakappaleeni. Tiukka, sängyssä eloisa, hymyilevä, naurava ja joka kerta orgasmin yhdynnässä saava ja muutenkin hyvä keskustelukumppani ja kaiken yhteisen jakava. Mutta hänet olisin saattanut löytää vaikka minulla olisi ollut hieman pienempikin, jos olisin osannut käyttää sitäkin oikein. Sillä hyvä seksi pitää meidät yhdessä muun yhteisen lisäksi.
Jutun opetus: Ei se iso pelkästään ole autuus, jos sitä ei osaa käyttää oikein. Mutta jos sitä isoa osaa käyttää oikein, se vasta jotain on ainakin useimmille tapaamilleni naisille (minulla alle 25).
Tässä kuvia albumistamme
M27A
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:44"]Minulla sattuu olemaan kaksikin VHS-videokameraa, toinen 180 min ja toinen kuvaa sille 30 min kasetille ja molemmat ovat kunnossa. Kyllä ne videot omaan käyttöön riittää. Ja videot voi helposti siirtää PC:lle ja siitä vaikkapa puhelimeen. Haluatko kopioita?
Ap
[/quote] Tuskinpa vaan. Kyse on VHS-C -kamerasta. Ja kukaan järkevä ei ole kuvannut 2000-luvulla enää mitään VHS-lle, koska digitaaliset miniDV kamerat korvasivat ne. Olivat halpoja ja laatu moninkertaisesti parempi. Taidat olla melko yksinkertainen.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:44"]Minulla sattuu olemaan kaksikin VHS-videokameraa, toinen 180 min ja toinen kuvaa sille 30 min kasetille ja molemmat ovat kunnossa. Kyllä ne videot omaan käyttöön riittää. Ja videot voi helposti siirtää PC:lle ja siitä vaikkapa puhelimeen. Haluatko kopioita?
Ap
[/quote] Vai helposti siirtää? Paskat. Pahimmillaan joka toinen Frame tippuu ja videosta tulee ihan paskaa. En todellakaan tarvi tuollaisten pellehermannien videoita. Jos et sattunut tietämään niin amatöörikamaa löytyy netistä ihan mitä vaan jos asioista jotain ymmärtää.
Miksi täällä väitellään naisen ulkonäöstä. Minulle hän kelpaisi, mutta isä joka oli metsuri, antoi elämänohjeeksi: "Huonon näköisessäkin repussa voi olla hyvät eväät".
Ja kun kerran sanoin eräällä tytöllä olevan paksut sääret. Isä sanoi: "Sääret ovat sivuseikka, sivuunhan ne heitetään".
Näillä elämänohjeilla mennään ja hyvin on käynyt. Vaimoni ei ole missi, mutta varsinainen peto sängyssä.