Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu että suomalainen-ulkomaalainen -parisuhteissa

Vierailija
06.08.2015 |

jos mies on suomalainen ja nainen ulkomaalainen, molemmat ovat kauniita, älykkäitä ja menestyviä ihmisisä. Mutta jos nainen on suomalainen ja mies ulkomaalainen, molemmat ovat ns. "pohjasakkaa", huono palkkaisia, ulkonäöltään ei kovin hemaisevia jne.

Tämä on tietysti yleistys mutta onko kukaan muu huomannut tätä ilmiötä?

M31

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Olen suomalainen nainen, ja mieheni on ulkomaalainen. Miehellä tulot 90 000€/vuosi, itselläni 50 000€/vuosi. Molemmilla korkeakoulututkinto. Niin... Mitä sanoitkaan? :)

Vierailija
2/14 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalainen mieheni on tekniiikan tohtori ja varsin varakas. Itselläni on 2 korkeakoulututkintoa. Sovitaanko teoriaasi mitenkään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ulkomaalaisen puolisoni kanssa yli 20 vuotta naimisissa. Ei voisi vähempää kiinnostaa jonkun juntin näkemykset parisuhteestamme. Tuo 31 taitaa viitata älykkyysosamäärääsi?

Vierailija
4/14 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 19:09"]Jaa. Olen suomalainen nainen, ja mieheni on ulkomaalainen. Miehellä tulot 90 000€/vuosi, itselläni 50 000€/vuosi. Molemmilla korkeakoulututkinto. Niin... Mitä sanoitkaan? :)
[/quote]

Ai, unohtui, että miehelläni on kaksi korkeakoulututkintoa.

Vierailija
5/14 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki ainakin seitsemän korkeakoulututkintoa suorittanutta ja 500.000€/vuosi tienaavat jälleen ilmoittautuvat :-D AV:lla riittää joka väestöryhmää aina tarpeen mukaan.

Vierailija
6/14 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 19:34"]Ja kaikki ainakin seitsemän korkeakoulututkintoa suorittanutta ja 500.000€/vuosi tienaavat jälleen ilmoittautuvat :-D AV:lla riittää joka väestöryhmää aina tarpeen mukaan.
[/quote]

Kaikki eivät asu köyhä-Suomessa. Vituttaako, kun jotkut tienaa rahaa? :)

Vierailija
7/14 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 17:20"]jos mies on suomalainen ja nainen ulkomaalainen, molemmat ovat kauniita, älykkäitä ja menestyviä ihmisisä. Mutta jos nainen on suomalainen ja mies ulkomaalainen, molemmat ovat ns. "pohjasakkaa", huono palkkaisia, ulkonäöltään ei kovin hemaisevia jne.

M31
[/quote]
Ai niinku Urpo Leppänen? Atleetti?

Vierailija
8/14 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha. Mulla on ulkomaalainen mies. Itse olen varmaan pohjasakkaa ulkonäöltäni, mutta toisaalta on akateeminen koulutus ja muuten hyvin mennyt elämässä. Miehellä taas ammattikoulukoulutus ja paljon minua pienemmät tulot, mutta hän taas on ulkoisesti komea.

Vierailija
9/14 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitens nää peräkammarin juoppopojat ja niiden Thaimaan matkamuistot sopii tuohon määrittelyyn?

Vierailija
10/14 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 17:20"]

jos mies on suomalainen ja nainen ulkomaalainen, molemmat ovat kauniita, älykkäitä ja menestyviä ihmisisä. Mutta jos nainen on suomalainen ja mies ulkomaalainen, molemmat ovat ns. "pohjasakkaa", huono palkkaisia, ulkonäöltään ei kovin hemaisevia jne.

M31

[/quote]

Voi että, tulepa kertomaan miehelleni ja minulle, hän on ulkomaalainen, molemmat olemme väitelleet ja meidät luokitellaan suurituloisiksi. Miten muuten selität ns. "mail order brides" ilmiön teoriasi kautta?

Vierailija
11/14 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

M31 elää harhaisessa unimaailmassa.

Vierailija
12/14 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan käsittämättömiä nää tällaiset "ilmiöt". Mut ei miehille tietenkään...

Vierailija
13/14 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan sen on pakko olla...:-)

Vierailija
14/14 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 17:59"]

Ihan käsittämättömiä nää tällaiset "ilmiöt". Mut ei miehille tietenkään...

[/quote]

M31 ei edusta miesten näkemystä. Kyseessä on henkilökohtainen harha.

M

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän