Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yäh. Raskaus ja pissahätä

Vierailija
06.08.2015 |

Helpottaako tää missään vaiheessa ja mistä johtuu? Siis että pissattaa koko ajan. Käyn tunnin välein pissalla ja välillä tulee pari tippaa. Voiko kohtu jo painaa rakkoa vai johtuuko ekan kolmanneksen pissatukset jostain muusta? Loppuraskaudessa vauva painaa rakkoa, mites keskiraskaus?

- Rv 11+3

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy labrassa. Mulla oli monta pissiittiä, joissa oli just tommoset "oireet".

Vierailija
2/7 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia, yleinen alkuraskauden vaiva. Muista juoda tarpeeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 16:54"]Käy labrassa. Mulla oli monta pissiittiä, joissa oli just tommoset "oireet".
[/quote]

Mulla on joskus ollut pissatulehdus, siihen liittyi kirvely. Mulla on muutenkin pieni rakko ja käyn aika useasti vessassa normaalistikin. Nyt vaan tuntuu että triplasti useammin. Ap

Vierailija
4/7 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ihan normaalia että alkuraskaudessa saa ravata vessassa. helpottaa kyllä aikanaan.

Itselläni on menossa rv 15+4 ja koko ajan saa ravata vessassa ja kuitenkin tulee vain muutama hassu tippa.

Vierailija
5/7 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 16:56"]Ihan normaalia, yleinen alkuraskauden vaiva. Muista juoda tarpeeksi.
[/quote]

Muistan, varsinkin kun on jano. Ihana kierre :D normaalina tätä pidänkin, lähinnä haluaisin tietää mistä tarkalleenottaen johtuu ja milloin loppuu (jos loppuu) :) ap

Vierailija
6/7 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 16:57"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 16:56"]Ihan normaalia, yleinen alkuraskauden vaiva. Muista juoda tarpeeksi.
[/quote]

Muistan, varsinkin kun on jano. Ihana kierre :D normaalina tätä pidänkin, lähinnä haluaisin tietää mistä tarkalleenottaen johtuu ja milloin loppuu (jos loppuu) :) ap
[/quote]

Kyllä se siitä johtuu kun kohtu kasvaa ja painaa rakkoa. Sinulla on ilmeisesti vielä ennestäänkin pieni rakko joka ei helpota asiaa. Jos mitenkään pystyt niin koita venyttää rakkoa niin että käyt vessassa aina vasta kun ihan pakko. Loppuraskaudessa voi vielä vaan pahentua...

Vierailija
7/7 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 17:01"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 16:57"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 16:56"]Ihan normaalia, yleinen alkuraskauden vaiva. Muista juoda tarpeeksi.
[/quote]

[/quote]

Kyllä se siitä johtuu kun kohtu kasvaa ja painaa rakkoa. Sinulla on ilmeisesti vielä ennestäänkin pieni rakko joka ei helpota asiaa. Jos mitenkään pystyt niin koita venyttää rakkoa niin että käyt vessassa aina vasta kun ihan pakko. Loppuraskaudessa voi vielä vaan pahentua...
[/quote]

Arvaa vaan kuinka monta kertaa mulle on tosta rakonvenyttämisestä sanottu ja miten usein olen sitä yrittänyt. Ei se mihinkään veny. Ja pissahätä on muuten kamalinta kidutusta mitä on jos ei saa mennä vessaan. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi