Kokemuksia??
Toivoisin että täältä löytyisi naisia saman kokeneena, tarviten mielenrauhan! Asia on siis niin että tässä yksi päivä minulla yhdynnän jälkeen alkoi tulla verta. Ei samanlailla kuin menkoissa vaan sitä oli sekoittuneena kaikkeen muuhun eritteisiin. Ei ollut erityisen paljo mutta silti tuoretta ja sitä vain tuli sen yhden vuorokauden ajan, seuraavana aamuna oli vain rusehtavaksi muuttunut ja myöhemmin ei sitäkään.
Käytän ehkäisyä Nuvaring ehkäisyrengas ja samalla välillä kondomia päälle. Ehkäisy siis lähinnä kuukautisten takia. Mutta kuitenkin, säikähdys oli suuri ja valtava sillä kun ei tiedä syytä mistä tämä johtui.
Mahdollisuus olla raskaana olisi erittäin pieni sillä ilman ehkäisyä ei ole harrastettu seksiä lainkaan. Yksi mielessä pyörivä asia on vain limakalvojen ärsyyntyminen/hankauma josta tullut verta.
En kokenut kipua yhdynnän aikana eikä ollut erityisen kuivaakaan mutta poikaystävän sanoen oli aluksi ollut hieman nihkeää.
Tiedän että parhaiten pääsisi vain varaamalla ajan gynelle ja kun muutenkin olisi kontrollin aika +papa mutta paikkakunnallani ajan saaminen soittamalla on erittäin hankalaa ja pitäisi odottaa opiskelujen alku jotta voi varata terv.hoitajalta aika varmimmin.
Onko kellään ollut samaista? Mitä ajattelette onko syytä huoleen? Nyt kyllä vain mietityttää niin julmetusti ja ressaa.
Kommentit (5)
Just pari päivää sitten kävin gynellä saman asian takia. Pillerit ehkäisynä. Ultrattiin kohtu ja munasarjat, mutta kaikki oli ok. Sanoi, että jos ei elämää häiritse ja pikkuhousunsuojalla pärjää, niin ei tarvii huolestua. Jos vuoto runsastuu, niin ehkäisyä voidaan joutua vaihtamaan korkeahormonisempaan.
Minulla oli tuollaista, kun "sairastin" klamydiaa. Menin terveydenhoitajalle, joka sitten laittoi sp-testeihin ja klamydiahan siellä oli : (
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 14:27"]Just pari päivää sitten kävin gynellä saman asian takia. Pillerit ehkäisynä. Ultrattiin kohtu ja munasarjat, mutta kaikki oli ok. Sanoi, että jos ei elämää häiritse ja pikkuhousunsuojalla pärjää, niin ei tarvii huolestua. Jos vuoto runsastuu, niin ehkäisyä voidaan joutua vaihtamaan korkeahormonisempaan.
[/quote]
no hyvä että ei ollut vakavempaa sinullakaan, helpottaa kummasti omaakin oloa. Ei oo ennen ollu esim välivuotojakaan ja siihen en usko syytä että olisi ollut. Itse silloin pikkuhousunsuojaa pidin mutta ei sitä siihen tullut, eli määränä varmaan hyvin vähäistä oli mutta huomattavaa selkeästi kun vessassa käväsin. Ajan varaan jokatapauksessa gynelle heti kun vain sen saan ja pyydän tarkistuttamaan asian kaikelta kannalta. Tottakai se aina säikäyttää!
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 14:31"]Minulla oli tuollaista, kun "sairastin" klamydiaa. Menin terveydenhoitajalle, joka sitten laittoi sp-testeihin ja klamydiahan siellä oli : (
[/quote]
epäilen kyllä jonkun sp taudin olemassaoloa, sillä kumppani ei ole vaihtunut ollenkaan ja varmasti olisi ilemenyt jo aikaisemmin! Eikä hänelläkään pitäisi olla minkään näköisiä tauteja.
Up! Muilla kokemuksia vielä?
-AP