Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIELIPITEITÄ! 4-vuotias hoitoon vai ei, kun vauva syntyy?

Vierailija
06.08.2015 |

Faktat:

- Meidän päiväkotimme ei ole se kaikkein paras hoitopaikka. Rakennus on muutaman vuoden vanha ja toimiva ja homeeton (kopkop) ja se on melko lähellä (kilometri). 

- Esikoinen on eskarissa, joten sinne matkamme kuitenkin tulee käymään joka aamu seuraavan vuoden. 

- Kuopuksen (kohta keskimmäisen) hoitajat ovat vaihtuneet tiuhaa tahtia, ja nyt elokuussa myös ryhmään tullut muutoksia. 

- Kuopus on hitaasti lämpeävä ja arka ihmisten kanssa, mutta myös omatoiminen ja joissain asioissa ikäänsä edellä. Hoidossa hänellä on tasan yksi kaveri, ja hän itse kertoo naama mutrulla että jos tämä kaveri ei ole ollut sinä päivänä hoidossa, etteihän ole leikkinyt kenenkään kanssa. Hoitajat sanovat muuta. Ryhmä oli viime keväänä ainakin levoton ja mukana yksi paljon huomiota vaativa lapsi. 

Hoitoon vai ei? Muutamana päivänä viikossa esikoisen eskarin ajan, että pysyy ryhmässä mukana? Vai kerhoon jonnekin muualle? Toiset faktat ovat, että minulla ei ole ajokorttia ja ajatus vauvan kanssa matkustamisesta kauemmas julkisilla ei houkuttele. Varsinkaan kun en tiedä, millainen vauva meille on syntymässä. Kuopus hoituisi totta kai täällä kotona minun ja vauvan kanssa, ja hän onkin ihanaa seuraa lähes aina. Mutta onko minut aivopesty kuvittelemaan, että lapsi tarvitsee ryhmää ja päiväkotia? 

Mitä sinä tekisit? 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet vauvan kanssa kotona ja olisit valmis viemään toisen lapsen hoitoon? Huhhuh

Vierailija
22/23 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lasta pidä turhan takia panna hoitoon! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tehdä niitä lapsia lisää, jos ei kotona ollessaan pysty niitä hoitamaan? Sitten tällaiset luuserit vievät paikat niiltä, jotka niitä oikeasti tarvitsisivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan